Incehesap Ram Saçmalığı

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
dün gece sıcak fırsatlardan görüp lexar thor 2x16 olmak üzere toplamda 2 adet toplam 64 gb ram aldım ürün iptal ediliyor madem iptal edeceksiniz satmayın kardeşim sattığınız malın arkasında durun vatan gibi olamıyorsanız kapatın şirketi bu nedir ya
Komiksiniz ya🤣🤣🤣
 
ara müşteri hizmetlerini ağla hıçkır belki gönderirler
bu şekilde ağla hıçkır gibi üyeler arası zorbalama hakkını nasıl buluyorsunuz insan olan insan gibi konuşur ki insanlık göremedim birde gold olmuşsun bu zamana kadar nasıl barındırılmışsın başka bir muamma milleti zorbalamak yerine insan gibi konuşmayı dene bu saatten sonra birilerinin mi sana bir halt öğretmesini bekleyeceksin şimdi verdiğim bu cevabın altına ağla hıçkır belki seni insan görebilirim
 
iptal ediyorsun bari mail at kafalarına göre iptal oluyor bu ne saçmalık
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
iptal etmemişler ki ben de aldım iptal edilecek yazıyor. iptal edince gönderirler kardeşim. ucuza ram alamadınız diye bu kadar ağlamayın yav
1782133087462.webp

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bu şekilde ağla hıçkır gibi üyeler arası zorbalama hakkını nasıl buluyorsunuz insan olan insan gibi konuşur ki insanlık göremedim birde gold olmuşsun bu zamana kadar nasıl barındırılmışsın başka bir muamma milleti zorbalamak yerine insan gibi konuşmayı dene bu saatten sonra birilerinin mi sana bir halt öğretmesini bekleyeceksin şimdi verdiğim bu cevabın altına ağla hıçkır belki seni insan görebilirim
kendini kurnaz sananlara sabrım yok ne yazık ki. herkese iyi davranıcam diye bir kaide de yok. siz kurnazlara nazik davranabilirsiniz ama öyle davranırsanız tepenize çıkarlar
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: eraa
koyun senin gibilere denir. dolandırıcılıktan içeri atılmanız lazım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


vatan 6bine vermedi en düşük 9bine vardı
konu o 6 bine verdi bu 9 bine verdi mi gerçekten şunu yazarken düşünerek mi yazdınız kural mı var vatan 9k ya verdi daha altına veremezsiniz diye?
 
Ya arkadaşlar bu kadar kafaya takacaktiniz neden aldınız?? Almasaydiniz zaten sizin dışınızda herkes biliyor %99 iptal olacağını
 
bu şekilde ağla hıçkır gibi üyeler arası zorbalama hakkını nasıl buluyorsunuz insan olan insan gibi konuşur ki insanlık göremedim birde gold olmuşsun bu zamana kadar nasıl barındırılmışsın başka bir muamma milleti zorbalamak yerine insan gibi konuşmayı dene bu saatten sonra birilerinin mi sana bir halt öğretmesini bekleyeceksin şimdi verdiğim bu cevabın altına ağla hıçkır belki seni insan görebilirim
10 yaşında çoluk çocuk bunlar para kazanmayı bilen tip değil kime ne anlatıcaksın ki hakkını aramasını savunmasını bilmez kim bilir kaç kişi yaşadı benim gibi millet heves yapıp alıyor iptal olucak diye mail bile atılmıyor
 
Sen de söylüyorsun "SORUN" olmuş. bu "SORUNUN" suçlusu müşteri değil firmadır.
ortada suç falan yok adamların malını ucuza alamadın diye adamlar suçlu falan olamaz saçma sapan konuşmayın
 
konu o 6 bine verdi bu 9 bine verdi mi gerçekten şunu yazarken düşünerek mi yazdınız kural mı var vatan 9k ya verdi daha altına veremezsiniz diye?
kardeşim vatandan alırken bile iptal olacak diye aldık. vatan büyük firma gönderdi. İncehesap da yapsın diye ağlamaya gerek yok. ya da sessizce ağlayın kafa ütülemeyin
 
Valla gece uyandım rakamları gördüm siteleri gördüm aha dedim zaten iptal olucak almadım yani aklın yolu bir boş duyar kasmanın anlamı yok ilk defa mı doğuyorsunuz
 
iptal etmemişler ki ben de aldım iptal edilecek yazıyor. iptal edince gönderirler kardeşim. ucuza ram alamadınız diye bu kadar ağlamayın yav
Alıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


kendini kurnaz sananlara sabrım yok ne yazık ki. herkese iyi davranıcam diye bir kaide de yok. siz kurnazlara nazik davranabilirsiniz ama öyle davranırsanız tepenize çıkarlar
Benim iptale düşmüş iptallerim kısmında var ama ne bir mail ne de hediye çeki gelmemiş bu durumda yukarıdaki arkadaşın yazdıkları haklılık barındırıyor
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Geri
Top