Öneri 27 İnch 2k Monitör Önerisi (Çoğunlukla Kodlama İçin, Arada Cs2)

ktc yi hiç duymamıştım araştırmadan önce. daha önce de monitörleri araştırmıyodum o yüzden bilgim yok. nasıl marka acaba kaliteli mi lenovo msi samsung un yanında falan?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


bir de 300hz çok gereksiz fazla olur bana. 200hz bile yetiyor
1781984572880.webp

ışık bombası gibi ips glowla da karşılaşabilirsin
yine de ips alacağım dersen Tuf VG27AQ5A alabilirsin
 
ben sana ips önermem kusura bakma önerecek başka arkadaşlar önerebilir
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
hocam öncelikle eline sağlık o kadar yazdığın için. çoğunlukla iş için arada da cs2 falan oynamak için alcam. iş dediğim de hep vscodede olacağım bundan dolayı va önerilmiyordu bunun için ips öneriliyordu. benim kullanımımda va daha mı uygun olur?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Benim va dan vazgeçip ips almak isteme sebebim şuydu;

Metin Netliği ve Göz Yorgunluğu: VA panellerin alt-piksel (subpixel) dizilimi, metinlerin kenarlarında hafif bir tırtıklanma veya yumuşama yaratma eğilimindedir. Gün boyu kod üretirken, IDE'lerde uzun satırlar okurken ve terminaller arasında gezinirken, metinlerdeki bu en ufak bulanıklık bile gözlük camlarının arkasından gözlerini normalden çok daha hızlı yoracaktır. IPS panellerin piksel yapısı ise metin okumak için jilet gibi keskindir.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

çoğunlukla işim için kullanacağımdan dolayı ips daha mantıklı olmuyor mu?
 
Son düzenleme:
Hala net şekilde öneren yok mu? Bilen varsa yardımcı olsun kronik sorunu olmayan monitör arıyorum. Legionu beğenmiştim 240hz de cızırtı yaptığı söyleniyor forumlarda
 
Bütçe biraz daha çıkarsa amazon prime day indirimlerinde lg monitör var diyicektim bitmiş
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

 
Bütçe biraz daha çıkarsa amazon prime day indirimlerinde lg monitör var diyicektim bitmiş
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu kadar çıkmak istemiyorum ya hatta hiç arttırmak istemiyorum bütçeyi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bunu kullanıyorum memnunum Kodlama ve FPS oyun ağırlıklı oynuyorum. https://www.akakce.com/monitor/en-u...2k-ips-210-hz-oyuncu-u-fiyati,1159166492.html
Teşekkür ederim. Hiç sorunu var mı acaba cızırtı veya görüntü olarak? Kullanış olarak aynı amaçla kullanacağız gibi zaten de monitörün yükseklik ayarı falan var mı yoksa ileride kol da alabilirim
 
Kağıt üzerinde renkler ile uğraşmayan biri için Pro Art gibi teknolojileri saymazsan aman aman bir farkları bulunmuyor. Ses olarak monitör Çatır Patır gece bazen dile gelebiliyor kapalıyken. Farkları sağlam Pivot ayağı bulunması. Monitör ayağı ile halledebilirsin ayakları uzun ama güzel cihaz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Farkları ne acaba birisi pivot birisi fast sanırım. Çok da beğenmiştim ama diğeri kötü mü acaba önceki attığınız
 
Kağıt üzerinde renkler ile uğraşmayan biri için Pro Art gibi teknolojileri saymazsan aman aman bir farkları bulunmuyor. Ses olarak monitör Çatır Patır gece bazen dile gelebiliyor kapalıyken. Farkları sağlam Pivot ayağı bulunması. Monitör ayağı ile halledebilirsin ayakları uzun ama güzel cihaz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Teşekkürler hocam. O zaman önceki attığınız link de baya iyi gibi
 
Geri
Top