🔥İndirim Amazon Prıme Day Başladı!

hocam vücüt başlıklı olanı alacağım 1600 tl
Hocam vücut için sıfır kesim kullanmayacak mısınız? O başlıkları kullanmayacaksanız boşa para vermeyin derim bende var aynısı bir kere bile kullanmadım kutusunda kaldı öyle. Çünkü sadece sıfır ile kullanım yapıyorum. Hem vücut hemde diğer yedek başlık ile sakalıma ikisi için de çok iyi.
 
Aslında o yüzden gigabyte gaming OC demiştim hocam. Pek çok kaynakta gaming trio ve rogun bir tık altında gösteriliyor. Sff istemiyorum ama orada netim 😅
Gigabyte'larda termal yağ akma sorunu falan okumuştum, bi bak istersen hocam. Ama dediğim gibi 58 bence 5070ti için fazla :)
 
Pardon bu depo ürünüymüş.

1782142441750.webp
 
Taksit seçeneği var diye attım değer mi
fena degil bu arada. B650 m r 32 gb 5600mhz cl36 ram 7600 240aio 1000psu 1tb 5070 sistemi 9 taksit 70’e almistim 10k farka deger mi bilemedim ama
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,700
Mesajlar
11,069,861
Üyeler
197,965
Son üye
hiysfkcc
Geri
Top