mfm125
80+ Silver
- Katılım
- 19 Temmuz 2022
- Mesajlar
- 3,516
- Reaksiyon skoru
- 1,525
Bu hafta mezun olucam meslek lisesi elektirik eloktronik bölümündeyim. Atamalara baktığımda benim nitelik kodum için puanlar son 2 yılda 60-90 arasında temelim yok sınava 4 ay var sadece sözel biliyorum sizce sınava girmeye değermi benim için?Teknisyen maaşı 66k gösteriyor elimde zaten işim var 60k ile başlicam çalışırken sınava hazırlanmam zor olurmu?