Ortaöğretim Kpss Sınavı Hakkında

mfm125

80+ Silver
Katılım
19 Temmuz 2022
Mesajlar
3,514
Reaksiyon skoru
1,525
Bu hafta mezun olucam meslek lisesi elektirik eloktronik bölümündeyim. Atamalara baktığımda benim nitelik kodum için puanlar son 2 yılda 60-90 arasında temelim yok sınava 4 ay var sadece sözel biliyorum sizce sınava girmeye değermi benim için?Teknisyen maaşı 66k gösteriyor elimde zaten işim var 60k ile başlicam çalışırken sınava hazırlanmam zor olurmu?
 
Bu hafta mezun olucam meslek lisesi elektirik eloktronik bölümündeyim. Atamalara baktığımda benim nitelik kodum için puanlar son 2 yılda 60-90 arasında temelim yok sınava 4 ay var sadece sözel biliyorum sizce sınava girmeye değermi benim için?Teknisyen maaşı 66k gösteriyor elimde zaten işim var 60k ile başlicam çalışırken sınava hazırlanmam zor olurmu?
Büyük şehirlere atanmak gibi bir hedefim yok doğu hariç her yere giderim
 
4 ayda çok rahat matematik çalışırsın. İşinden kalan vakitte hergün elinden geldiğince çalş yani komple full çekecek kadar olmazsın ama en azından sıfır olmazsın bilgin olur.
 
4 ayda çok rahat matematik çalışırsın. İşinden kalan vakitte hergün elinden geldiğince çalş yani komple full çekecek kadar olmazsın ama en azından sıfır olmazsın bilgin olur.
85 puan alabilirmiyim? birde kaynak önerin varmı?
 
85 puan alabilirmiyim? birde kaynak önerin varmı?
valla kpss sistemini bilmiyorum ama tytden daha kolay diyorlar. Kaynak olarak ben sıfırım 2+2 bile toplayamam diyorsan 0dan başlatan antrenmanlarla matematik ve aktif yayınları var. Ama sıfır değilim azda olsa bilgim var diyorsan karekök yayınlarının matematik sıfır kitabı var kalın büyük bir kitap. Bunları bitirdikten sonra orta ayar bir matematik soru bankasıda bitirirsen güzel olur
 
Bu hafta mezun olucam meslek lisesi elektirik eloktronik bölümündeyim. Atamalara baktığımda benim nitelik kodum için puanlar son 2 yılda 60-90 arasında temelim yok sınava 4 ay var sadece sözel biliyorum sizce sınava girmeye değermi benim için?Teknisyen maaşı 66k gösteriyor elimde zaten işim var 60k ile başlicam çalışırken sınava hazırlanmam zor olurmu?
tabii ki değer temeli olmayanlar bile zorlasa yapar senin sözel temelin varsa mutlaka yaparsın. Sıkı bir çalışma ile güzel bir puan alirsin
 
valla kpss sistemini bilmiyorum ama tytden daha kolay diyorlar. Kaynak olarak ben sıfırım 2+2 bile toplayamam diyorsan 0dan başlatan antrenmanlarla matematik ve aktif yayınları var. Ama sıfır değilim azda olsa bilgim var diyorsan karekök yayınlarının matematik sıfır kitabı var kalın büyük bir kitap. Bunları bitirdikten sonra orta ayar bir matematik soru bankasıda bitirirsen güzel olur
O kadar da kötü degilim temelim var tabi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

tabii ki değer temeli olmayanlar bile zorlasa yapar senin sözel temelin varsa mutlaka yaparsın. Sıkı bir çalışma ile güzel bir puan alirsin
Matematik hariç sıkıntim yok gibi suan
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Sadece sözel yaparak 85 puan alamazsın. Hiç temelin yoksa 4 ayda bu puan çok zor.
Matematik temelim var ama en son 4yıl once soru çözdüm
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

tabii ki değer temeli olmayanlar bile zorlasa yapar senin sözel temelin varsa mutlaka yaparsın. Sıkı bir çalışma ile güzel bir puan alirsin
Sadece sözel yaparak 85 puan alamazsın. Hiç temelin yoksa 4 ayda bu puan çok zor.
valla kpss sistemini bilmiyorum ama tytden daha kolay diyorlar. Kaynak olarak ben sıfırım 2+2 bile toplayamam diyorsan 0dan başlatan antrenmanlarla matematik ve aktif yayınları var. Ama sıfır değilim azda olsa bilgim var diyorsan karekök yayınlarının matematik sıfır kitabı var kalın büyük bir kitap. Bunları bitirdikten sonra orta ayar bir matematik soru bankasıda bitirirsen güzel olur
75-80 ile atanabilirmiyim sizce önümüzdeki yıl? Doğu illeri dışında her ile giderim
 
Bu hafta mezun olucam meslek lisesi elektirik eloktronik bölümündeyim. Atamalara baktığımda benim nitelik kodum için puanlar son 2 yılda 60-90 arasında temelim yok sınava 4 ay var sadece sözel biliyorum sizce sınava girmeye değermi benim için?Teknisyen maaşı 66k gösteriyor elimde zaten işim var 60k ile başlicam çalışırken sınava hazırlanmam zor olurmu?
Ben 2024tekine girmiştim Eylül başında. Kpss için hiçbir ek efor göstermedim sadece tyt çalışıyordum onu da bitirmemiştim bile.
Genel kültürde sadece tarih coğrafya falan yaptım o da keyfi izlediğim videolardan aklımda kalanlardı ve lisede anlatılan tarihi de iyi bilirim.
1000045084.webp
 
Ben 2024tekine girmiştim Eylül başında. Kpss için hiçbir ek efor göstermedim sadece tyt çalışıyordum onu da bitirmemiştim bile.
Genel kültürde sadece tarih coğrafya falan yaptım o da keyfi izlediğim videolardan aklımda kalanlardı ve lisede anlatılan tarihi de iyi bilirim.
Alıntıyı görüntüle
Atandınmı peki? Ben üniversiteye de gitmiyeceğim için hiç çalışmadım
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
Atandınmı peki? Ben üniversiteye de gitmiyeceğim için hiç çalışmadım
Yok ben keyfi girmiştim. Zaten hemşirelik istiyordum üni 1.sınıfım lu an. Hemş ataması için de kpss lisans lazım konuları aynı diye bildiğimden bir deneyim dedim. Başlamadan önce tyt temelim de neredeyse hiç yoktu 1 temmuzda başlamıştım adam akıllı. Cidden ortaöğretim kpss ile atanmak istiyorsan zamanın yeterli. Benim hocam güzeldir
 
Yok ben keyfi girmiştim. Zaten hemşirelik istiyordum üni 1.sınıfım lu an. Hemş ataması için de kpss lisans lazım konuları aynı diye bildiğimden bir deneyim dedim. Başlamadan önce tyt temelim de neredeyse hiç yoktu 1 temmuzda başlamıştım adam akıllı. Cidden ortaöğretim kpss ile atanmak istiyorsan zamanın yeterli. Benim hocam güzeldir
Benim atanmam daha kolay gibi görünüyor çünkü düz memur olmicam ama doğuyada atanmak istemiyorum 60 puanla atananı gördüm.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
Benim atanmam daha kolay gibi görünüyor çünkü düz memur olmicam ama doğuyada atanmak istemiyorum 60 puanla atananı gördüm.
Hocam ne zaman olacak bilmiyom sınavı da büyük ihtimal yine Eylül falandır zamanın var. Matematikte mert hoca izle, geo bilmem ben anlamıyom. Coğrafya tarih benim hocam güzel
 
Geri
Top