İlk Kez OLED Aldım Tavsiye

Cücü

80+
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
79
Reaksiyon skoru
21
Hayırlı günler beyler.
Bu ürünü aldım hep merak ediyordum oled nasıl bir şey diye, sonunda 9 taksit denk geldi çektim. Cs2 ağırlıklı oynadığım için 27 inc nasıl olacak çok sıkıntı çıkarır mı merak ediyorum henüz kurmadım. Oledler yanıyor falan da diyorlar bir yandan. Hikayeli oyunlara da merak saldım ufaktan. Aklımda deli sorular... Ne diyorsunuz beyler mantıklı mı yoksa başka bir öneriniz olur mu?
 
Hayırlı günler beyler.
Bu ürünü aldım hep merak ediyordum oled nasıl bir şey diye, sonunda 9 taksit denk geldi çektim. Cs2 ağırlıklı oynadığım için 27 inc nasıl olacak çok sıkıntı çıkarır mı merak ediyorum henüz kurmadım. Oledler yanıyor falan da diyorlar bir yandan. Hikayeli oyunlara da merak saldım ufaktan. Aklımda deli sorular... Ne diyorsunuz beyler mantıklı mı yoksa başka bir öneriniz olur mu?
Son fiyatlara neler var bilmemekle birlikte aynı modelin 360Hz modelini kullandım ve talihsiz bir kaza ile kırdım. Ben memnundum aldığımda ucuza gelmişti, 500Hz 500FPS alıyorsanız tatmin eder, mat kaplaması renkleri ve parlaklığı solduruyor, Bunların harici çok problem yaşamadım ben. Hayırlı olsun. 27" ise alışırsınız sorun olmaz.
 
27 ye alışırsın bende LG GX7 OLED 2K 480HZ olan modeli kullanıyorum sorun yaşamadım şimdiye kadar
 
O paraya 4K tandem glossy alınıyordu da neyse 2-3 yıl içinde saatlerce çok oynadığın bir oyun veya saatlerce çok kullandığın bir program varsa onun hud veya arayüzünün izi olacak ama genel kullanımı etkilemeyecek 5.yılda gözle görülür yanma olur. 27'' iyi sıkıntı çıkarmaz
 
O paraya 4K tandem glossy alınıyordu da neyse 2-3 yıl içinde saatlerce çok oynadığın bir oyun veya saatlerce çok kullandığın bir program varsa onun hud veya arayüzünün izi olacak ama genel kullanımı etkilemeyecek 5.yılda gözle görülür yanma olur. 27'' iyi sıkıntı çıkarmaz
hocam düzenli koruma yöntemlerini uygularsak da oluyor mu bu oyun hud yanmaları, piksel temizleme kaydırma vs gibi yöntemleri
 
Son fiyatlara neler var bilmemekle birlikte aynı modelin 360Hz modelini kullandım ve talihsiz bir kaza ile kırdım. Ben memnundum aldığımda ucuza gelmişti, 500Hz 500FPS alıyorsanız tatmin eder, mat kaplaması renkleri ve parlaklığı solduruyor, Bunların harici çok problem yaşamadım ben. Hayırlı olsun. 27" ise alışırsınız sorun olmaz.
oled lerin tek sorunu bu bunun sebebide bir organik bazlı bir çok alaşımın karışımıyla oluşur aslında bir ışığı mürekkep dolu bir şişenin içine atmak gibidir sonuç o ışığın en iyi haliyle yansımasına sebeb olur ama o ışıkta karışımda ömrü kısadır
 
O paraya 4K tandem glossy alınıyordu da neyse 2-3 yıl içinde saatlerce çok oynadığın bir oyun veya saatlerce çok kullandığın bir program varsa onun hud veya arayüzünün izi olacak ama genel kullanımı etkilemeyecek 5.yılda gözle görülür yanma olur. 27'' iyi sıkıntı çıkarmaz
Ne alınır, bende aldım bundan, belki iade eder onu alırım.
 
oled de bilindik panel üreticisi samsung ve lg gibi firmalardan alırsan sorun yaşamazsın zaten en kaliteli firmalar bu işin altına giriyor
Asus PG27AQWP-W var LG panel ondan çok memnunum zaten, bir tane de kardeşime alacağım, bu postta monitörü aldım iyi midir, başka önerin var mı?
 
Asus PG27AQWP-W var LG panel ondan çok memnunum zaten, bir tane de kardeşime alacağım, bu postta monitörü aldım iyi midir, başka önerin var mı?
araştırmak lazım oled paneller vatan sırrı gibi saklanıyor içi yayınlamakta yasak galiba çünkü içindeki parçaları kim hangi seri numarası bir kaç model hariç bilen yok , bende içindeki parçaları öğrenmeden öneremem
 
Son düzenleme:
Geri
Top