#ggosmanpaşa#
80+
- Katılım
- 22 Haziran 2026
- Mesajlar
- 187
- Reaksiyon skoru
- 37
Miniled;
Parlaklık++
Oled;
Siyahlar
Parlaklık++
Oled;
Siyahlar
4K ile 1080p arasında 2 kat var tam katı zaten2k ile 4k arasında 4 kat yok 4k ile 1080p arasında 4 kat var ama piksel sayısı bi yerden sonra ne kadar artarsa artsın fark etmemeye başlıyor
Hocam ayrı alabilirsini diyeceğim ama pahalıya patlar ama bence yine araştırmaya devaö esin yani 150klık sistemi bombaya bırakmak gibi bişey olabilir güç kaynağı önemlidir baya yada ayrı ayrı toplayabilirsiniz dieyeceğim aylar sürer ben hala topluyorum ayrı ayrı 2 aydır ama baya kar yaptım bu ay İnşAllah bitecekoled alabilirsem oled alıcam alamazsam ips alıcam mecbur hz olarak falan çok düşük bir şey almak istemiyorum çünkü
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
seçtiğim kasanın güç kaynağını biraz araştırdım pek iyi yorumlar yok hakkında ama güç kaynaksız kasa seçeneği de yok nasıl yapabilirim
Oled alamazsam bile va bakmaya çalış ips pek önermem bu kadar yüksek bütçedeoled alabilirsem oled alıcam alamazsam ips alıcam mecbur hz olarak falan çok düşük bir şey almak istemiyorum çünkü
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
seçtiğim kasanın güç kaynağını biraz araştırdım pek iyi yorumlar yok hakkında ama güç kaynaksız kasa seçeneği de yok nasıl yapabilirim
Yok 1080p ile 4k araaında 4kat var biri yaklaşıl 2 milyon piksel diğeri 8.3milyon piksel4K ile 1080p arasında 2 kat var tam katı zaten
3840x2160
1920x1080
2K ile 4K arasında hissedilir fark var bence yaşayın 4K'yı önce
Ghosting ile başarılar hocamOled alamazsam bile va bakmaya çalış ips pek önermem
Kaliteli VA larda abartılacak bir ghosting yokYok 1080p ile 4k araaında 4kat var biri yaklaşıl 2 milyon piksel diğeri 8.3milyon piksel
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Ghosting ile başarılar hocam
hocam yanlış bakmışım alınabilir sanırım kötü bir yorum görmedim şimdiye kadarHocam ayrı alabilirsini diyeceğim ama pahalıya patlar ama bence yine araştırmaya devaö esin yani 150klık sistemi bombaya bırakmak gibi bişey olabilir güç kaynağı önemlidir baya yada ayrı ayrı toplayabilirsiniz dieyeceğim aylar sürer ben hala topluyorum ayrı ayrı 2 aydır ama baya kar yaptım bu ay İnşAllah bitecek
İps niye önermiyorsunuz hocamKaliteli VA larda abartılacak bir ghosting yok
Olabilir hocam sarkma yapabilirne dersiniz gerekli mi