🔥İndirim Hyperx Cloud Iıı S Kablosuz Kulak Üstü Oyuncu Kulaklığı 4786 TL

FPS oyunları için ses kasmak konusunda bayağı başarılı diye duydum ama müzik konusunda aynı şeyi pek söyleyemem. Ondan dolayı almaktan vazgeçtim. 1.500 TL'ye Machenike GX60 aldım, şu anlık baya memnunum.
İşte seninki duyum. Ben alıyorum test ediyorum çoğu modeli, bir nevi hobi diyelim. Bir sürü iem ve headset denedim. 10kya kadar kablosuz headsetlerde en müzikal kulaklık 3s.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Mchose x9 dan önce cloud 3 s kullandım ondan önce cloud 3 kablolu kablosuz kullandım daha da önce cloud 2 kablolu kullandım açık ara en iyi ses kasma cloud 2 de idi cloud 3 cloud 3 s beni tatmin etmedi Mchose x9 daha çok tatmin etti
Hangi ngenuity'yi kullandın? C2de daha iyi ses kasılıyor diyorsan, 3s ile eski ngenuityde dts, yeni sürümde de "switch to c3s" butonuna basıp 8 kanala geçmiş olman lazım (spatial audio açmadan) bu iki ayar kulaklığı bozuyor zaten. Stok stereo halinde çok iyi ses kasılıyor, rakibi blackshark v3.
 
İşte seninki duyum. Ben alıyorum test ediyorum çoğu modeli, bir nevi hobi diyelim. Bir sürü iem ve headset denedim. 10kya kadar kablosuz headsetlerde en müzikal kulaklık 3s.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hangi ngenuity'yi kullandın? C2de daha iyi ses kasılıyor diyorsan, 3s ile eski ngenuityde dts, yeni sürümde de "switch to c3s" butonuna basıp 8 kanala geçmiş olman lazım (spatial audio açmadan) bu iki ayar kulaklığı bozuyor zaten. Stok stereo halinde çok iyi ses kasılıyor, rakibi blackshark v3.
Ew300 bu sefer denemeyi düşünüyorum tabii stok gelirse yoksa yanına belki yine cloud 3s alırım şarjı uzun gidiyor mikrofonu gayet iyi maç ortasında şarjım bitiyor şarj modundayken kablolu kullanmak istemiyorum
 
Ew300 bu sefer denemeyi düşünüyorum tabii stok gelirse yoksa yanına belki yine cloud 3s alırım şarjı uzun gidiyor mikrofonu gayet iyi maç ortasında şarjım bitiyor şarj modundayken kablolu kullanmak istemiyorum
Ew300 ile güzel ses kasarsın doğru, ama çok parlak bi kulaklık aşırı yoruyor uzun süre takınca. Cadenza 2 ve ew300 1 aydır A/B test yapıyorum. Cadenza 2 ile daha iyi ses kasılıyor gibi, çok yakınlar evet ama daha önde.
 
Ew300 ile güzel ses kasarsın doğru, ama çok parlak bi kulaklık aşırı yoruyor uzun süre takınca. Cadenza 2 ve ew300 1 aydır A/B test yapıyorum. Cadenza 2 ile daha iyi ses kasılıyor gibi, çok yakınlar evet ama daha önde.
Tek şüphem kulakta duracak mı yoksa durmayacak mı normalde silikonlu hiçbir kulaklık kulağıma oturmuyor kayıp düşüyor
 
İşte seninki duyum. Ben alıyorum test ediyorum çoğu modeli, bir nevi hobi diyelim. Bir sürü iem ve headset denedim. 10kya kadar kablosuz headsetlerde en müzikal kulaklık 3s.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hangi ngenuity'yi kullandın? C2de daha iyi ses kasılıyor diyorsan, 3s ile eski ngenuityde dts, yeni sürümde de "switch to c3s" butonuna basıp 8 kanala geçmiş olman lazım (spatial audio açmadan) bu iki ayar kulaklığı bozuyor zaten. Stok stereo halinde çok iyi ses kasılıyor, rakibi blackshark v3.
hocam cloud 3 kablolu vs cloud 3s wireless vs asus rog pelta kıyaslarsan ses kalitesi ve oyun performansı ses kasma açısından önerin ne olur fiyat ve kablolu özelliği kıyaslamaya katmazsak. saf performansı merak ediyorum. eğer denediyseniz aydınlatın bizi, iade almazlar diye alıp deneyemiyorum maalesef
 
hocam cloud 3 kablolu vs cloud 3s wireless vs asus rog pelta kıyaslarsan ses kalitesi ve oyun performansı ses kasma açısından önerin ne olur fiyat ve kablolu özelliği kıyaslamaya katmazsak. saf performansı merak ediyorum. eğer denediyseniz aydınlatın bizi, iade almazlar diye alıp deneyemiyorum maalesef
Cloud 3 kablolu denemedim fakat 3sin tuningi daha iyi. Kablolu 3'teki tonalite neutrale yakın, basslar kısık. Ancak kablolu olduğu için son ses seviyesi daha yüksek olacaktır. Sadece bu açıdan kablolu c3 önde. Geriye kalan her şeyde 3s pelta ve c3 kabloludan daha iyi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Tek şüphem kulakta duracak mı yoksa durmayacak mı normalde silikonlu hiçbir kulaklık kulağıma oturmuyor kayıp düşüyor
Earhook var durmama şansı yok
 
Cloud 3 kablolu denemedim fakat 3sin tuningi daha iyi. Kablolu 3'teki tonalite neutrale yakın, basslar kısık. Ancak kablolu olduğu için son ses seviyesi daha yüksek olacaktır. Sadece bu açıdan kablolu c3 önde. Geriye kalan her şeyde 3s pelta ve c3 kabloludan daha iyi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Earhook var durmama şansı yok
kablolu olduğundan kalitenin daha iyi olcağı düşüncesindeydim sadece düşünce çünkü deneyimlemedim. Yüksek ses aramıyorum genelde %60-70 kullanıyorum sanırım cloud 3s alacağım, rog pelta kafamı karıştırıyor daha uyguna daha mı iyi diye
 
kablolu olduğundan kalitenin daha iyi olcağı düşüncesindeydim sadece düşünce çünkü deneyimlemedim. Yüksek ses aramıyorum genelde %60-70 kullanıyorum sanırım cloud 3s alacağım, rog pelta kafamı karıştırıyor daha uyguna daha mı iyi diye
Peltayı mediamarkt dan almayı düşünüyorsanız cashback listesinde mediamarkt yazmıyor cashback alamayabilirsin.
 
kablolu olduğundan kalitenin daha iyi olcağı düşüncesindeydim sadece düşünce çünkü deneyimlemedim. Yüksek ses aramıyorum genelde %60-70 kullanıyorum sanırım cloud 3s alacağım, rog pelta kafamı karıştırıyor daha uyguna daha mı iyi diye
Bütçe meselesine bir şey diyemem, ama 3s daha iyi.
 
3 S tek sorunu cızırtı patlama agresif uyku sorunları reddit çok dolaşıyor ben 1 kere aldım sesi hoşuma gitmedi sonra iade ettim ama kişiden kişiye degişiyor apo uygulama kur dediler hiç onla uğraşamam
 
3 S tek sorunu cızırtı patlama agresif uyku sorunları reddit çok dolaşıyor ben 1 kere aldım sesi hoşuma gitmedi sonra iade ettim ama kişiden kişiye degişiyor apo uygulama kur dediler hiç onla uğraşamam
Cloud 2 den sonra cloud 3 kablolu kablosuz cloud 3 s falan kullandım sarmadı açıkçası
 
3 S tek sorunu cızırtı patlama agresif uyku sorunları reddit çok dolaşıyor ben 1 kere aldım sesi hoşuma gitmedi sonra iade ettim ama kişiden kişiye degişiyor apo uygulama kur dediler hiç onla uğraşamam
3 farklı 3s kullandım hiçbirinde bu dediklerin olmadı, sanırım power saving ile alakalı bir durum. aygıt yöneticisinden ilgili ayarı kapatınca düzeliyor olması lazım.
 
Cloud 2 den sonra cloud 3 kablolu kablosuz cloud 3 s falan kullandım sarmadı açıkçası
Bende denedim cloud 3 S redditde apo indir yok onu yap dediler uygulaması ayar yapiyom ses degişmedi kapa aç yaptim yaptigim ayarlar silinmiş kulaklık çok sağlam at yere kırılmas plastik menteşe yok çelik heryeri
 
Geri
Top