İşte seninki duyum. Ben alıyorum test ediyorum çoğu modeli, bir nevi hobi diyelim. Bir sürü iem ve headset denedim. 10kya kadar kablosuz headsetlerde en müzikal kulaklık 3s.FPS oyunları için ses kasmak konusunda bayağı başarılı diye duydum ama müzik konusunda aynı şeyi pek söyleyemem. Ondan dolayı almaktan vazgeçtim. 1.500 TL'ye Machenike GX60 aldım, şu anlık baya memnunum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Hangi ngenuity'yi kullandın? C2de daha iyi ses kasılıyor diyorsan, 3s ile eski ngenuityde dts, yeni sürümde de "switch to c3s" butonuna basıp 8 kanala geçmiş olman lazım (spatial audio açmadan) bu iki ayar kulaklığı bozuyor zaten. Stok stereo halinde çok iyi ses kasılıyor, rakibi blackshark v3.Mchose x9 dan önce cloud 3 s kullandım ondan önce cloud 3 kablolu kablosuz kullandım daha da önce cloud 2 kablolu kullandım açık ara en iyi ses kasma cloud 2 de idi cloud 3 cloud 3 s beni tatmin etmedi Mchose x9 daha çok tatmin etti