Bir Kasa Beğendim ama E-Atx

Tam olarak neyini beğendin 8K çok değil mi bu kasaya ?
Anakartın montaj seklinden dolayı dik gibi duruyor gördüğüm kadarıyla.
Bu rakamlara güzel bir akvaryum yada mesh kasa bakabilirsin
Metalik ,endüstriyel olması ve bilgisayar kasası gibi durmaması çok güzel bence ve odama çoğunlukla gri ve metalik renk hakim ama bana dediğiniz tarzda kasa önerirseniz bakmayı çok isterim
 
Metalik ,endüstriyel olması ve bilgisayar kasası gibi durmaması çok güzel bence ve odama çoğunlukla gri ve metalik renk hakim ama bana dediğiniz tarzda kasa önerirseniz bakmayı çok isterim
Bana görsel olarak kötü gelen sana güzel gelebilir tabi. Zevk meselesi.
Daha çok akvaryum kasaları beğeniyorum ben.Cok fazla seçenek var.
Su an kullandığım Gigabyte C500P Stealth Ice .
Ama O11 Vision Compact ve Phanteks Nv7 akvaryum olarak en begendigim
Mesh olarak Msi Mpg Gungnir 300R. Fiyattan bagimsiz söylüyorum
 
Bana görsel olarak kötü gelen sana güzel gelebilir tabi. Zevk meselesi.
Daha çok akvaryum kasaları beğeniyorum ben.Cok fazla seçenek var.
Su an kullandığım Gigabyte C500P Stealth Ice .
Ama O11 Vision Compact ve Phanteks Nv7 akvaryum olarak en begendigim
Mesh olarak Msi Mpg Gungnir 300R. Fiyattan bagimsiz söylüyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Tamam anladım 😅 ben biraz daha araştırayım kasaları yardımınız için teşekkürler🙏
 
zevk başka bir şey tabi ama afedersiniz hiç beğenmedim. :( :peepokalp: sıvı soğutucu ile o boruları düşünmek kafamı yordu. Ucuzda değil ama değişik yani farklı güzel geliyor olabilir tabi size. (y)😇
 
zevk başka bir şey tabi ama afedersiniz hiç beğenmedim. :( :peepokalp: sıvı soğutucu ile o boruları düşünmek kafamı yordu. Ucuzda değil ama değişik yani farklı güzel geliyor olabilir tabi size. (y)😇
Nasıl yani sıvı soğutucu takarken zorlanır mıyım
 
Nasıl yani sıvı soğutucu takarken zorlanır mıyım
hayır zorlanmazsınız ama görüntüyü düşününce kötü gözükür diye düşündüm.
alta takmak olmaz mecbur sola takılacak. Dik duran sıvı soğutucu radyatörlerini genel olarak sevmiyorum çünkü pompaya ve radyatörün ömrüne olumsuz katkısı olduğunu düşünüyorum.:( Boru kısmı altta da olsa üstte de olsa aynı şekilde. Ayrıca boruların geçeceği yeri düşünmek beni strese soktu. :unsure: ekran kartının arkasından falan olacak herhalde :peepokalp: 😇(y)
 
hayır zorlanmazsınız ama görüntüyü düşününce kötü gözükür diye düşündüm.
alta takmak olmaz mecbur sola takılacak. Dik duran sıvı soğutucu radyatörlerini genel olarak sevmiyorum çünkü pompaya ve radyatörün ömrüne olumsuz katkısı olduğunu düşünüyorum.:( Boru kısmı altta da olsa üstte de olsa aynı şekilde. Ayrıca boruların geçeceği yeri düşünmek beni strese soktu. :unsure: ekran kartının arkasından falan olacak herhalde :peepokalp: 😇(y)
😭 ben hangi kasayı alıcam o zaman içinin fazla görünmesini sevmiyorum ve endüstriyel olsun istiyorum bütün kasalar akvaryum gibi camlı RGB de sevmiyorum 😤
 
İstersen asusun pro art serisi kasalarına bakabilirsin. ProArt PA602 olabilir bir de onun wallnut edition versiyonu da var. önü ahşap görünümlü falan. Bunlarda E-ATX büyük kasalar.
PA401 de olabilir. Bu daha küçük içine 360 mm soğutucu sığmaz mesela ama 280mm sığar.
pa602 baya büyük ama tam iş için tasarlanmış kasalar. fanları baya büyük bu yüzden yavaş ve sessiz çalışır ayrıca rgbsizler. Bir de yanlış hatırlamıyorsam. fanların önündeki mesh filtre tozdan dolarsa bunun uyarısını veren sensörü var.
Öndeki fanlar 20cm lik 2 tane. ayrıca üste ve öne 420mm sıvı soğutucu radyatör desteğide var.
Daha uygun fiyatlı sizin belirlediğiniz 8k bütçe içinde başka kasa bulursam gene yazacağım.
Ama sizin belirlediğiniz kasa alınmaz değil. O da gayet alınabilir bir kasa.
 
Son düzenleme:
Hocam farklı bir konuda sizi uyarayım, bazı ekran kartlarının dikey konumlandırıldığında içindeki sıvı metalin sızıntı yaptığını duymuştum, belki milyonda bir ihtimaldir ama o günden beri dikey kart montajına mesafeliyim :D
o laptoplara özel bir durum dostum. Masaüstü pc bileşenlerinde fabrikasyon olarak öyle bir sıvı metal uygulaması yok. Konuyla alakalı tek sorun gigabyte'ın 9000serisi amd ekran kartları ve 5000serisi nvidia ekran kartlarında kullandığı termal pad kullanımı oldu o da sıvı metal değil zaten.
 
Geri
Top