KathriN
80+
- Katılım
- 15 Mart 2025
- Mesajlar
- 321
- Reaksiyon skoru
- 74
Merhaba arkadaşlar,
Trendyol üzerinden İncehesap satıcısından bir monitör satın aldım. Ürün elime ulaştığında kutusunun daha önce açılmış olduğu belliydi ve monitörde de kusurlar bulunuyordu. Bu nedenle ürünü teslim aldıktan 1 gün sonra iade ettim.
İade kargosu satıcıya ulaştı ve 16 Haziran'dan bu yana 7 gün geçti. Ancak hâlâ ne iade onaylandı ne de ücret tarafıma yatırıldı. Süreçle ilgili net bir bilgilendirme de yapılmıyor.
Sizce bu bekleme süresi normal mi? Benzer bir durum yaşayan oldu mu? İade sürecini hızlandırmak için neler yapabilirim? Deneyimi olan arkadaşların yorumlarını bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim.
Trendyol üzerinden İncehesap satıcısından bir monitör satın aldım. Ürün elime ulaştığında kutusunun daha önce açılmış olduğu belliydi ve monitörde de kusurlar bulunuyordu. Bu nedenle ürünü teslim aldıktan 1 gün sonra iade ettim.
İade kargosu satıcıya ulaştı ve 16 Haziran'dan bu yana 7 gün geçti. Ancak hâlâ ne iade onaylandı ne de ücret tarafıma yatırıldı. Süreçle ilgili net bir bilgilendirme de yapılmıyor.
Sizce bu bekleme süresi normal mi? Benzer bir durum yaşayan oldu mu? İade sürecini hızlandırmak için neler yapabilirim? Deneyimi olan arkadaşların yorumlarını bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim.