Öneri Akvaryum Atx Kasa Önerisi

güzel kasa ama birazcık tuzlu geldi başka önerebileceğiniz var mıdır acaba?
 
montech markasını ilk defa duyuyorum kaliteli midir?

dark'ın da bazı yorumlarında çizik geldi, tuşları dandik vs. yazıyo bilemedim
Montech iyidir dark içinde satıcı hepsiburada bir sorun olursa iade değişimde sorun olmaz dark alıp alt kısma 3 reverse fan daha eklersiniz elinzdeki bütçe ile yada montech artık hangisi hoşunuza giderse
 
Şuanda dark'ı alacağım gibi ama bunun da fanlarındaki rgb leri çok güzel durmuyor.

genede başka önerisi olan var mı ya?
 
Şuanda dark'ı alacağım gibi ama bunun da fanlarındaki rgb leri çok güzel durmuyor.

genede başka önerisi olan var mı ya?
Lian li v100rmıx
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Şu baya iyiymiş 10 fan alabiliyor
 
Montech iyidir dark içinde satıcı hepsiburada bir sorun olursa iade değişimde sorun olmaz dark alıp alt kısma 3 reverse fan daha eklersiniz elinzdeki bütçe ile yada montech artık hangisi hoşunuza giderse
Bu dark kasası çok mantıklı duruyor. Fanları nasıl acaba, düzgün bi inceleme videosu da görmedim
 
Geri
Top