Öneri Sizce Hangi Psu Alınmalı?

Kasada 6 tane Tr nin 3 tanede deepcol un AİO fanı var gpu da tam yükte 1300rpm leri geçmiyor sessiz bir sistem fan sayısına göre
Anladım, bütçene en uygun olan bunlar hocam. Onun dışında Yusuf hocanın tier listinden mümkünse B ve üzeri tierlere bakıp uygun fiyatlı bulabilirsen onu al. Onun dışında bunlar en iyi seçeneklerden birisi. Ben alırken piyasada PSU bile yoktu doğru düzgün şimdi durum ne bilmiyorum. En kötü ihtimal düzgün bir satıcıdan al, bir kaç gün test et OCCT ile, sesini kontrol et vs. Sıkıntı görürsen iade edersin.
 
Anladım, bütçene en uygun olan bunlar hocam. Onun dışında Yusuf hocanın tier listinden mümkünse B ve üzeri tierlere bakıp uygun fiyatlı bulabilirsen onu al. Onun dışında bunlar en iyi seçeneklerden birisi. Ben alırken piyasada PSU bile yoktu doğru düzgün şimdi durum ne bilmiyorum. En kötü ihtimal düzgün bir satıcıdan al, bir kaç gün test et OCCT ile, sesini kontrol et vs. Sıkıntı görürsen iade edersin.
Teşekkürler hocam sistme çok tüketmiyor w olarak büyük ihtimal yükte banamısn demez 850w.
 
Teşekkürler hocam sistme çok tüketmiyor w olarak büyük ihtimal yükte banamısn demez 850w.
1000W alırsan kafan rahat eder hem ilerisi için hem de kapasitesinin çok daha altında çalışacağı için problem çıkmaz. Ben de bunu düşünerek yüksek almıştım. Bu ısınma kısmına da yardımcı olacağı için ses kısmına da otomatik olarak yardımcı olur.
 
1000W alırsan kafan rahat eder hem ilerisi için hem de kapasitesinin çok daha altında çalışacağı için problem çıkmaz. Ben de bunu düşünerek yüksek almıştım. Bu ısınma kısmına da yardımcı olacağı için ses kısmına da otomatik olarak yardımcı olur.
1000w in pasif soğutması da ona göre değişir muhtemelen Cratos 850 1000 arası 1000tl (6300tl) fark var Enermax 5900tl raijin alıcam muhtemelen.
 
1000w in pasif soğutması da ona göre değişir muhtemelen Cratos 850 1000 arası 1000tl (6300tl) fark var Enermax 5900tl raijin alıcam muhtemelen.
Hocam iç yapıları genel olarak aynı ama Cratos burada daha öne çıkıyor iç tasarımı daha ferah olduğu için. Hatta şöyle durum var aynı kasa olduğu için alan aynı kalıyor ve kapasitörler değiştiği için alan daha çok doluyor aslında. Enermax burada dezavantajlı oluyor. Ama şu doğru örnek veriyorum sistemin 700W güç çekiyordur sen 850w yerine 1000w psu takarsan daha az yük altında çalışır ve daha verimli çalışır. Bundan dolayı da daha az ısınır ve fan hızı da ona göre davranır.
 
Hocam iç yapıları genel olarak aynı ama Cratos burada daha öne çıkıyor iç tasarımı daha ferah olduğu için. Hatta şöyle durum var aynı kasa olduğu için alan aynı kalıyor ve kapasitörler değiştiği için alan daha çok doluyor aslında. Enermax burada dezavantajlı oluyor. Ama şu doğru örnek veriyorum sistemin 700W güç çekiyordur sen 850w yerine 1000w psu takarsan daha az yük altında çalışır ve daha verimli çalışır. Bundan dolayı da daha az ısınır ve fan hızı da ona göre davranır.
Cratos ta karar kıldım eminim ama 1000w için 1000tl fark değer mi emin değilim hem 850w 9070xt bile kullandırıyor
 
Cratos ta karar kıldım eminim ama 1000w için 1000tl fark değer mi emin değilim hem 850w 9070xt bile kullandırıyor
Bence değer ama seni sıkıştırıyorsa orası ayrı. kafan rahat eder ilerisi için, uzun süre düşünmezsin PSU falan, bi de baya verimli çalışır. Tabii ki 750W bile yeter imzandaki sistemse eğer. Zaten 650 ile kullanıyorsun.
 
Bence değer ama seni sıkıştırıyorsa orası ayrı. kafan rahat eder ilerisi için, uzun süre düşünmezsin PSU falan, bi de baya verimli çalışır. Tabii ki 750W bile yeter imzandaki sistemse eğer. Zaten 650 ile kullanıyorsun.
Sistem imzadaki PSU yetiyor ama saçma sapan siyah ekranlar oluyor muhtemelen PSU da bişey var asıl sebebim çok sesli çalışıyor nedense kasa değişince oldu bu 2. Olarak upgrade için çok rahatlatır beni 1000w 7700xt 7800xt düşünüyorum
 
Sistem imzadaki PSU yetiyor ama saçma sapan siyah ekranlar oluyor muhtemelen PSU da bişey var asıl sebebim çok sesli çalışıyor nedense kasa değişince oldu bu 2. Olarak upgrade için çok rahatlatır beni 1000w 7700xt 7800xt düşünüyorum
Bence iyi bir PSU al ve yüksek Watt değeri olsun. İleride seni rahat ettirir ayrıca şunu da belirteyim, Gidip örnek veriyorum msi ventus alabilirsin en giriş segment karttır, biraz fazla ısınır belki ama değişen bir şey olmaz, sıkıntısız çalışır fakat PSU öyle değil. PSU kısılmaması gereken bir parçadır. Bütçenin el verdiğinin en iyisini al ve arkana bakma. Ayrıca ekran kartı olarak 9070-9070 XT alırsan daha iyi olur ileride 7700xt 7800xt ile uğraşma hiç.
 
Bence iyi bir PSU al ve yüksek Watt değeri olsun. İleride seni rahat ettirir ayrıca şunu da belirteyim, Gidip örnek veriyorum msi ventus alabilirsin en giriş segment karttır, biraz fazla ısınır belki ama değişen bir şey olmaz, sıkıntısız çalışır fakat PSU öyle değil. PSU kısılmaması gereken bir parçadır. Bütçenin el verdiğinin en iyisini al ve arkana bakma. Ayrıca ekran kartı olarak 9070-9070 XT alırsan daha iyi olur ileride 7700xt 7800xt ile uğraşma hiç.
9000 serisinde 70 aşıyor beni 9060 da 7800xt yanında güçsüz kalıyor fsr4 ilede mantıksız olur bence 60. ekran kartı konusunda her zaman üst modelden yanayım şuanda bile gaming X kullanıyorum fazla ısınsın ama ucuz olsun kafası bence iyi değil tuf, gaming X. gibi modellerden şaşılmamalı diğer markalar içinde geçerli
 
9000 serisinde 70 aşıyor beni 9060 da 7800xt yanında güçsüz kalıyor fsr4 ilede mantıksız olur bence 60. ekran kartı konusunda her zaman üst modelden yanayım şuanda bile gaming X kullanıyorum fazla ısınsın ama ucuz olsun kafası bence iyi değil tuf, gaming X. gibi modellerden şaşılmamalı diğer markalar içinde geçerli
Tabi üst seri olması avantajlı ama fiyat da ona göre artıyor ve performans farkı olmuyor. AMD de zaten sapphire pulse bile sıkıntısız iyi çalışıyor. 2. el almayı düşündüğünü tahmin ediyorum ekran kartı. AMD alacaksan ve tepe model istiyorsan bence asusla falan uğraşma ya nitro al ya da xfx in tepe modelini al. Ben ikisini de kullandım güzel.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,173
Mesajlar
11,085,032
Üyeler
198,253
Son üye
BladeHunteRR
   
Geri
Top