Çözüldü✓ Ekran Kartı Sorunu Yardım Pls

sxturkiye

80+
Katılım
29 Nisan 2024
Mesajlar
14
Reaksiyon skoru
1
düne kadar herhangi bir sorun yaşamaz iken şimdi boyle bir sorun yasıyorum ekran kartının güncellemesini de yapamıyorum güncelle dedigimde tekrar güncelle ekranı geliyor driver i silip sitesinden yeniden indirip yükledim ama sorun degişmedi windows update de işe yaramadı
görsel_2026-06-23_185454478.webp
 
Ddu ile sil eğer gözüküyorsa sonra etherneti bağlantısını çıkar, driveri öyle kur
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Etherneti çıkarıp driveri kurmayı atlama
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Windows da böyle bir sorun var kafasına göre driver değiştiriyor
 
suan icin amd software yi kaldırdım ekran kartını gördü sistem nasıl bir sacmalık :( kartın driver i olmadan calısan kart driver varken çalışmıyor
 
malesef ekran kartının özel bir driver ini bulamadım amd software programı ile kuruluyor gibi duruyor ve internetsiz ortamda da yükleme yapmıyor program suan icin windows update ile yüklenen basit driver ile çalısıyor ekran kartı başka çözüm yolu bulana kadar bu sekilde devam gibi
 
malesef ekran kartının özel bir driver ini bulamadım amd software programı ile kuruluyor gibi duruyor ve internetsiz ortamda da yükleme yapmıyor program suan icin windows update ile yüklenen basit driver ile çalısıyor ekran kartı başka çözüm yolu bulana kadar bu sekilde devam gibi
Dostum https://www.amd.com/en/support/down...eon-rx-9000-series/amd-radeon-rx-9070-xt.html burdan Hangi windows İse once yükle yükledikten sonra etherneti çıkar, sonra bu indirdiğin dosyayi Yükle
 
Ddu ile sil eğer gözüküyorsa sonra etherneti bağlantısını çıkar, driveri öyle kur
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Etherneti çıkarıp driveri kurmayı atlama
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Windows da böyle bir sorun var kafasına göre driver değiştiriyor
Hocam merhaba. Çözüm öneriniz benim de işime yaradı. Teşekkür ederim bilgilendirme için. Dünden beri kendi kendine güncelleme yapıp bozduğu sürücüyü düzeltmeye çalışıyordum. Bu güncelleme ayarını nasıl kapatırız, kesin bi çözümü var mı bildiğiniz?
 
Aygıt Yükleme Ayarlarını KapatınBu ayar, Windows'un donanım sürücülerini otomatik indirmesini engeller.Klavye üzerinden Windows + R tuşlarına aynı anda basın.Açılan Çalıştır kutucuğuna sysdm.cpl yazın ve Enter'a basın.Üstteki sekmelerden Donanım (Hardware) sekmesine geçiş yapın.Aygıt Yükleme Ayarları (Device Installation Settings) butonuna tıklayın.Gelen ekranda "Hayır (cihazınız beklendiği gibi çalışmayabilir)" seçeneğini işaretleyin.Değişiklikleri Kaydet butonuna basın.
 
Aygıt Yükleme Ayarlarını KapatınBu ayar, Windows'un donanım sürücülerini otomatik indirmesini engeller.Klavye üzerinden Windows + R tuşlarına aynı anda basın.Açılan Çalıştır kutucuğuna sysdm.cpl yazın ve Enter'a basın.Üstteki sekmelerden Donanım (Hardware) sekmesine geçiş yapın.Aygıt Yükleme Ayarları (Device Installation Settings) butonuna tıklayın.Gelen ekranda "Hayır (cihazınız beklendiği gibi çalışmayabilir)" seçeneğini işaretleyin.Değişiklikleri Kaydet butonuna basın.
Çok çok teşekkür ederim hocam. Adım adım açıklamışsınız. Elinize, emeğinize sağlık. 🙏
 
Geri
Top