AMD 26.6.2 Güncellemesi Sonrası

expenn

80+
Katılım
23 Haziran 2026
Mesajlar
10
Reaksiyon skoru
0
Bende RX9070 var dün güncelleme akşam yüklenmeden önce her şey normalken bilgisayarım öldü bildiğin görev yöneticisi çöküyor hiç bir oyun açılmıyor eski sürümü yüklüyorum driverları silip fps 10 alıyorum yine değişen bir şey yok ben çözemedim sorunu her şeyi denedim format bile attım ddu ile driverları baştan kurdum yine çözemedim eski sürümleri denedim olmadı sorunsuz kullandığım sürümleri denedim olmadı yardımcı olun lütfen böyle sorun yaşayan başka amd kullanıcısı var mı?
 
ddu ve amd cleanup utility ile kaldır sonra önceki sürümü yükle
 
ddu ve amd cleanup utility ile kaldır sonra önceki sürümü yükle
yaptım ikisinide eski sürümüde yükledim amd graphichs(tm) eklemiyor bu seferde yan monitörüm ve işlemcimin grafik kartı çalışmıyor
 
Biosa girip islemcimin gpu kapatmamız. Lazım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İşlemci Grafiğini Kapatma (iGPU Off)Bilgisayarınızda harici bir ekran kartı varsa ve işlemcinin kendi grafik birimini tamamen kapatmak istiyorsanız şu adımları izleyin:Bilgisayarı açarken üst üste Delete tuşuna basarak BIOS'a girin.F2 tuşuna basarak Advanced Mode (Gelişmiş Mod) ekranına geçin.Üstteki menüden Settings (Ayarlar) sekmesine gelin.IO Ports seçeneğine girin.Internal Graphics satırını bulun ve Auto veya Enabled olan ayarı Disabled yapın.F10 tuşuna basıp ayarları kaydederek çıkın (Save & Exit).(Not: Bazı AMD işlemcili anakartlarda bu ayar Settings > AMD CBS > NBIO Common Options > GFX Configurations altında yer alabilir
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bunu yap tekrar gir sonra yaz
 
Biosa girip islemcimin gpu kapatmamız. Lazım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İşlemci Grafiğini Kapatma (iGPU Off)Bilgisayarınızda harici bir ekran kartı varsa ve işlemcinin kendi grafik birimini tamamen kapatmak istiyorsanız şu adımları izleyin:Bilgisayarı açarken üst üste Delete tuşuna basarak BIOS'a girin.F2 tuşuna basarak Advanced Mode (Gelişmiş Mod) ekranına geçin.Üstteki menüden Settings (Ayarlar) sekmesine gelin.IO Ports seçeneğine girin.Internal Graphics satırını bulun ve Auto veya Enabled olan ayarı Disabled yapın.F10 tuşuna basıp ayarları kaydederek çıkın (Save & Exit).(Not: Bazı AMD işlemcili anakartlarda bu ayar Settings > AMD CBS > NBIO Common Options > GFX Configurations altında yer alabilir
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bunu yap tekrar gir sonra yaz
neyi kapatacağım ismi var mı onu da deneyeyim
 
Sonra yapacağın işlem: güncel driver indir, indirdikten sonra etherneti kablosunu çıkar, sonra driviri ac yüklesin pc yeniden başlat, etherneti geri tak
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

neyi kapatacağım ismi var mı onu da deneyeyim
Yazdım ya yapacağın işlemleri
 
neyi kapatacağım ismi var mı onu da deneyeyim
attığın o ayarları yapmıştım zaten denedim onunla alakalı değil işlemcinin grafik kartını kapatmak istemiyorum zaten görmüyor işlemcinin grafik kartını tüm driverlar kurulu eksiksiz
 
attığın o ayarları yapmıştım zaten denedim onunla alakalı değil işlemcinin grafik kartını kapatmak istemiyorum zaten görmüyor işlemcinin grafik kartını tüm driverlar kurulu eksiksiz
O zaman sonra ki dediğimi yap önce ddu ile kaldırma işlemi yap
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bios vesayri güncel mi?
 
O zaman sonra ki dediğimi yap önce ddu ile kaldırma işlemi yap
onuda denedim dostum ddu ile de kaldırdım amd nin uygulaması ile de kaldırdım yani aklına gelebilecek her türlü kurulumu denedim eski sürüme geçtiğimde de yan monitörüm iptal oldu işte ve amd graphics(tm) çalışıyordu önceden şuan çalışmıyor yani biosu sıfırladım formatladım drivları sıfırladım kurdum her türlü yöntemle yaklaşık dün akşam 11 den beri uğraşıyorum ama yıldım bulamadım artık
 
Aygıt yöneticisinde gpu kısmını atsana bir
 
aygıt yöneticisinden .amd graphics(tm) sağ tıkla sürücüyü güncelleştirde.bilgisayarımdaki sürücüler.ilgisayarımdaki kullanılabilir sürücülerin bir listesinden seçmeme izin ver yazıyor ona bas
 
1782237076232.webp
eski driverları yüklediğim halde aldığım fps ve gpu1 de yok şuan tek gpu0 gözüküyor gpu0 da amd radion graphics(tm) olması gerekiyordu güncelleme olmadan önce öyleydi ve hiç bir sorunum yoktu güncellme sonrası bozuldu sildim geri yükledim her yol ile ama düzelmedi
1782237210381.webp
en son sürümü yüklediğimde her şey sorunsuz oluyor ama bu seferde oyunlar açılmıyor kitleniyor görev yöneticisi çöküyor eski sürüme dönünce de fps 10 u geçmiyor
1782237105823.webp
 
Geri
Top