Pxn A7 Shifter Uygun Fiyatla Stoklarda!

Advocate

80+ Bronze
Katılım
8 Ağustos 2024
Mesajlar
1,381
Reaksiyon skoru
691
PXN direksiyon seti alan arkadaşların en çok sorduğu PXN A7 Shifter sonunda stoklara gelmiş. İthalatçı EUAS getirmiş ve Gaming.gen.tr'nin en son sattığı 3.300 TL civarlarından daha uyguna satışa çıkarmışlar. Alacak arkadaşlar kaçırmasın, ondan sonra 2-3 ay gemiyle ürün gelmesini beklersiniz :D

https://www.hepsiburada.com/a7-vite...=1fmpah5v_1fmqteof&adj_campaign=akakce&v=1.60
başka marka set kullanırken bunu kullanmak sorun oluyor mu? hiç bilgim yok direksiyon tarafında..
 
PXN direksiyon seti alan arkadaşların en çok sorduğu PXN A7 Shifter sonunda stoklara gelmiş. İthalatçı EUAS getirmiş ve Gaming.gen.tr'nin en son sattığı 3.300 TL civarlarından daha uyguna satışa çıkarmışlar. Alacak arkadaşlar kaçırmasın, ondan sonra 2-3 ay gemiyle ürün gelmesini beklersiniz :D

https://www.hepsiburada.com/a7-vite...e1fmpah5v_1fmqteof&adj_campaign=akakce&v=1.60
Ya ben standı alamadım aynı ya da ucuz fiyata gelir umarım o da
 
Ya ben standı alamadım aynı ya da ucuz fiyata gelir umarım o da
Stand maalesef bir daha uygun fiyata gelmez. Gaming.gen bir ara yanlışlıkla 3K'ya sattı ama tekrar stoklara girdiğinde minimum fiyatı 5k olacak. Şuan EUAS'da stokta var ama 7k çekmişler yuh yani :D
 
  • İnanılmaz
Reaksiyonlar: Niga
bedava değil mi ya
 
Ucuz bişiye benziyo yarışta kullanılır mı kine
G29 vitesinden hallice. Çok kaliteli değil tabii ki ama 3D yazıcıdan yapılmış modellere göre daha iyi bir seçenek. Ayrıca aktarma ve el freni tuşu da var.

Yarış için H vites önermem. Zaman kaybından başka bir şey değil.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Niga
G29 vitesinden hallice. Çok kaliteli değil tabii ki ama 3D yazıcıdan yapılmış modellere göre daha iyi bir seçenek. Ayrıca aktarma ve el freni tuşu da var.

Yarış için H vites önermem. Zaman kaybından başka bir şey değil.
G29'unkinin 5'te 1'i etmez kalitesi. Komple V900S miydi neydi vitesli seti vardı bende geçen ay sattım, kesinlikle G29 vitesi ile alakası yok. Fiyat olarak da G29 Shifter'ından o kadar da farklı değil 2. el temiz 2-2,5 bandına shifter düşüyor mutlaka. Ha tabii usb'den bağlanıyor olması apayrı avantaj ona bir şey diyemeyeceğim
 
180 derece olmasi yetersiz değil mi?
180 derece derken? Vites bu hocam neyin derecesinden bahsediyorsunuz 😄
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

G29'unkinin 5'te 1'i etmez kalitesi. Komple V900S miydi neydi vitesli seti vardı bende geçen ay sattım, kesinlikle G29 vitesi ile alakası yok. Fiyat olarak da G29 Shifter'ından o kadar da farklı değil 2. el temiz 2-2,5 bandına shifter düşüyor mutlaka. Ha tabii usb'den bağlanıyor olması apayrı avantaj ona bir şey diyemeyeceğim
G29 vitesi kronik bir kere hocam. Tozlanır, kablosu kırılır, kafasına göre 1 yerine 3 e 5 e atar fln. İkisi de alınmaz aslında da Simtur veya PXN SF U'ya bütçesi yetmeyen arkadaşları idare edecektir.
 
genelde tır oyunu için kullanacağım alınır mı yanına pxn v10 almayı düşünüyorum
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,630
Mesajlar
11,079,199
Üyeler
198,164
Son üye
SamuelWhitaker
Geri
Top