atar1993
80+
- Katılım
- 6 Şubat 2021
- Mesajlar
- 406
- Reaksiyon skoru
- 198
Birçok kişi pek kullanmıyor (Piknik-uzun yol amaclı kullanan daha çok) ama benim gibi işte istediğini her zaman içemeyen biri ya da akşamları sahile inip keyif yapan biri sıklıkla kullanıyor.Bu kadar termos alınıyor bunları kullanıyor musunuz arkadaşlar bende 0.5 1 1.9 ve 2.3 var sadece uzun yola giderken 0.5liğe kahve yapıyorum senede 1 kere kullanmadığım oluyor büyükleri yermek için yazmadım hep termos diye diye aldık bunları kullanmıyoruz şimdi![]()