Yardım İkinci El Yeni Anakart Aldım Sizce Sağlam mı Kutu İçeriği Tam mı?

InLaKeSh

80+
Katılım
26 Temmuz 2022
Mesajlar
19
Reaksiyon skoru
4
Merhabalar arkadaşlar yavaş yavaş DDR 5 sistem toplamayı düşünüyorum ve ikinci el olarak kutulu faturalı garantili bir şekilde Asus Prime A620m anakartını almıştım 2.500₺ ye. Ben inceledim ve cidden sıfır gibiydi ama yine de sizinle paylaşmak istedim ilk defa bir bilgisayar parçası alıyorum çünkü sizce bir sıkıntı var mı veya kutu içeriği tam mı?
İyi günler dilerim.
 

Ekler

  • IMG_2712.webp
    IMG_2712.webp
    95.7 KB · Hit: 18
  • IMG_2713.webp
    IMG_2713.webp
    302.1 KB · Hit: 16
  • IMG_2716.webp
    IMG_2716.webp
    252.8 KB · Hit: 16
Hiçbir sıkıntısı yok hayırlı olsun.
Muhtemelen hiç kullanmamış fiyat da iyi.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,211
Mesajlar
11,085,344
Üyeler
198,265
Son üye
Hakawn
   
Geri
Top