bok gibi bişeye benziyor bu ya para trafnerinde falan ücret de kesıyorduk cacık sanırım
Papara çalışıyor mu?Papara, tosla biliyorum. Ancak bu şekilde cashback veren çok uygulama var.
Evet faaliyet iznini geri alalı biraz olduPapara çalışıyor mu?
Uygulamada cashback menüsünü göremedim cashbackler kalktı mı acaba?Evet faaliyet iznini geri alalı biraz oldu
Ben de bulamadım sanırım kalkmış bir süre önce duruyorduUygulamada cashback menüsünü göremedim cashbackler kalktı mı acaba?
Onmobil uzun bi süre kullandım bence gayet iyi ve kullanılır bi uygulama ama beni durduk yeri kapı dışarı ettilerbok gibi bişeye benziyor bu ya para trafnerinde falan ücret de kesıyorduk cacık sanırım
Ücretsizbok gibi bişeye benziyor bu ya para trafnerinde falan ücret de kesıyorduk cacık sanırım