ridvan k
80+ Bronze
- Katılım
- 6 Aralık 2022
- Mesajlar
- 1,335
- Reaksiyon skoru
- 411
Benim alış amacım biraz farkli aslinda beyaz bir stup var bazen video cekersem guzel gorunur mü çekimler de onun için aldımben 1 seneye yakındır kullanıyorum, aşırı memnunum. Ugreen vardı bende telefonu hızlı şarj etse de feci ısınıyordu telefon. Bunda fandan dolayı ısınma yok denecek kadar az. Fan sesi de kulağı çok hafif tırmalasa da rahatsız edici değil benim için. Her şeyi bunda tekte şarj ediyorum.