🔥İndirim Amazon Prıme Day Başladı!

ben 1 seneye yakındır kullanıyorum, aşırı memnunum. Ugreen vardı bende telefonu hızlı şarj etse de feci ısınıyordu telefon. Bunda fandan dolayı ısınma yok denecek kadar az. Fan sesi de kulağı çok hafif tırmalasa da rahatsız edici değil benim için. Her şeyi bunda tekte şarj ediyorum.
Benim alış amacım biraz farkli aslinda beyaz bir stup var bazen video cekersem guzel gorunur mü çekimler de onun için aldım
 
Benim alış amacım biraz farkli aslinda beyaz bir stup var bazen video cekersem guzel gorunur mü çekimler de onun için aldım
Beyazdan çok kreme yakın tonu var bunun. O yüzden ben siyah almıştım. Siyah-Beyaz, Beyaz-Krem'e göre daha iyi durur gibime geliyor.
 
at fotosunu bir merak ettim
1000151751.webp

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

at fotosunu bir merak ettim
Son hali bu şekilde deil ama oled monitor eklendi beyaz monitor kolu eklendi buna benzer
 
Alıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Son hali bu şekilde deil ama oled monitor eklendi beyaz monitor kolu eklendi buna benzer
Çok takıntılıysan gelsin, bir koyup bak çünkü dediğim gibi krem renkte. Sırıtmazsa sana göre , kullanırsın. Yoksa iade edersin direkt zaten Amazon'un kendisi satıyor.

Ben takılmam ama takıntılılar olabiliyor renk konusunda. O yüzden anlıyorum sormak istediğini.
 
Bir de hoparlör modeli nedir? @ridvan k
 
Alıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Son hali bu şekilde deil ama oled monitor eklendi beyaz monitor kolu eklendi buna benzer
https://amzn.eu/d/07UG6gmj Bu daha güzel durur bence
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

519 bedava ötesiymiş görmedim hiç
Satıcı sorunlu ama işte replika göndermiş daha önce galiba. Amazon bu konuda yardımcı olur mu bilemedim.
 

Ekler

  • IMG_6277.webp
    IMG_6277.webp
    37.8 KB · Hit: 74
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,630
Mesajlar
11,079,199
Üyeler
198,164
Son üye
SamuelWhitaker
Geri
Top