❌İndirim Bitti! Klassegear Ürünler 1 TL

ben klasse mousepad kullanıyorum 3 sene oldu en ufak yerinde yırtık yok
 
burada qck çakmasını satan çok kişi va insanlar orijinalini bilmedikleri için maalesef doğrudan steelseriesi kötülüyorlar bende üç tane qck+ ve heavy modeli var heavy alalı 12-13 yıl oldu üstelik İzmir gibi nemin yüksek olduğu bir yerde yaşamama ve mousepadlerin dikişsiz olmasına rağmen en ufak bir açılma bile yapmadılar. düşünün türkiyede dikişsiz hemen açılıyor diye şikayet eden çok kişi var ama avrupa'da böyle bir şikayete rastlayamazsınız insanlar sahte ürün kullandıklarının farkında değiller çakma almışsın diyenlere de inanmıyorlar
 
Ödemede son aşamada ne diyodu orayı okuyamadım. Önemli bişi var mıydı? Siparişi onayla kısmında.
Siz siparişler kısmında ödemeyi kontrol edin. Ödeme doğru çekilmişse sorun yok.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

burada qck çakmasını satan çok kişi va insanlar orijinalini bilmedikleri için maalesef doğrudan steelseriesi kötülüyorlar bende üç tane qck+ ve heavy modeli var heavy alalı 12-13 yıl oldu üstelik İzmir gibi nemin yüksek olduğu bir yerde yaşamama ve mousepadlerin dikişsiz olmasına rağmen en ufak bir açılma bile yapmadılar. düşünün türkiyede dikişsiz hemen açılıyor diye şikayet eden çok kişi var ama avrupa'da böyle bir şikayete rastlayamazsınız insanlar sahte ürün kullandıklarının farkında değiller çakma almışsın diyenlere de inanmıyorlar.
Olayın uzmanı değilim fakat karşılaştırdığınız ürün 12-13 sene öncenin olduğunu siz söylüyorsunuz. 10 sene önce benim kullandığım Rampage klavye de iyiydi. Sorun markaların ürettikleri ürünlerin zamanla kalitesizleşmesi. Bunu Steelseries özelinde söylemiyorum. Kalitesine de zaten hakim değilim fakat şu günün ürünü ile kıyaslama yapmanız daha doğru olur.

Örnek vermem gerekirse HyperX'in el değiştirtikten sonra üretilen Cloud serisi kulaklıkların çok daha kötü olduğu forumlarda tartışılmıştı. Üretim maliyetini düşürmek amacıyla malzeme kalitesi düşmüştü. Demek istediğim şuan aldığınız Cloud serisinin bir kulaklığı ile HyperX'in satılmadan önceki ürettiği ürünü kıyaslamak mantıklı değil. Aynı şey diğer markalar için de geçerli. El değiştirmemiş olsalar bile kaliteleri zamanla düştü.
 
Son düzenleme:
Geri
Top