KingDeViL
80+ Silver
- Katılım
- 16 Mart 2021
- Mesajlar
- 2,484
- Reaksiyon skoru
- 1,141
O zaman en ucuzunu alacaksın, senede bir değiştireceksin.Bir senede olmuyor ama oluyor steelseries qck vardı bende o bile masaya yapıştı bir süre sonra
O zaman en ucuzunu alacaksın, senede bir değiştireceksin.Bir senede olmuyor ama oluyor steelseries qck vardı bende o bile masaya yapıştı bir süre sonra
Kargo ücreti olmaması için Prime olması gerekiyor sanırım.Kargo ücreti almadı dimi sizden de.
Bende prime yok kargo ücreti de almadı yanlış bişi mi yaptım acaba.Kargo ücreti olmaması için Prime olması gerekiyor sanırım.
Bayadır sipariş vermiyordum ilk siparişte sadece 1 TL gitti. Diğerlerini denediğimde kargo ücreti koydu.Kargo ücreti almadı dimi sizden de.
İlginç bir olay. Benim bildiğim kargo ücretinin olmaması için ya Prime abonesi olman lazım ya da belirli bir tutarın üstünde alışveriş yapman lazım.Bende prime yok kargo ücreti de almadı yanlış bişi mi yaptım acaba.
Ödemede son aşamada ne diyodu orayı okuyamadım. Önemli bişi var mıydı? Siparişi onayla kısmında.Bayadır sipariş vermiyordum ilk siparişte sadece 1 TL gitti. Diğerlerini denediğimde kargo ücreti koydu.
Hızlıca alırken bende bakmadım hocam.Ödemede son aşamada ne diyodu orayı okuyamadım. Önemli bişi var mıydı? Siparişi onayla kısmında.
Siz siparişler kısmında ödemeyi kontrol edin. Ödeme doğru çekilmişse sorun yok.Ödemede son aşamada ne diyodu orayı okuyamadım. Önemli bişi var mıydı? Siparişi onayla kısmında.
Olayın uzmanı değilim fakat karşılaştırdığınız ürün 12-13 sene öncenin olduğunu siz söylüyorsunuz. 10 sene önce benim kullandığım Rampage klavye de iyiydi. Sorun markaların ürettikleri ürünlerin zamanla kalitesizleşmesi. Bunu Steelseries özelinde söylemiyorum. Kalitesine de zaten hakim değilim fakat şu günün ürünü ile kıyaslama yapmanız daha doğru olur.burada qck çakmasını satan çok kişi va insanlar orijinalini bilmedikleri için maalesef doğrudan steelseriesi kötülüyorlar bende üç tane qck+ ve heavy modeli var heavy alalı 12-13 yıl oldu üstelik İzmir gibi nemin yüksek olduğu bir yerde yaşamama ve mousepadlerin dikişsiz olmasına rağmen en ufak bir açılma bile yapmadılar. düşünün türkiyede dikişsiz hemen açılıyor diye şikayet eden çok kişi var ama avrupa'da böyle bir şikayete rastlayamazsınız insanlar sahte ürün kullandıklarının farkında değiller çakma almışsın diyenlere de inanmıyorlar.