Neden olmasın ben ddr5 sistemimi sattım ddr5 32gb ram parasına 13600k z790 32gb ddr4 ram aldım bütçene göre 2nci parçalardan ddr4 şu zamanda iyi oluyorDdr4 sistem toplasam olur mu ram fiyatlari cok yuksek
Tamamen bütçene bağlı ama en yüksek alacağın intel tarafında 13600k yada 14600k olur (i7 lere bu saatten sonra para verilmez şahsi fikrim) aralarında performans farkı yok denecek kadar az hangisi daha uyguna gelirse misal 13600k b760 16x2 ram ile oratalama 20k ya geliyor bende de b760 vardı tesadüf z790 yakaladım 5.5k ya yükselttim . Sabırlı olup 2nci elden takip edip kovalamak lazım . bütçene bağlı başta dediğim gibiIslemci ne onerirsin ve ekran karti
onay verilmedi halaŞiparişler ne durumda?
Normalde alınırdı da satıcı gram güven vermediği için almadım.onay verilmedi hala
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
bugün onaylanmazsa iptal edicem ben
satıcı güvenilir ama fiyat hatalı sanırım indirim yapmadılar bilerekNormalde alınırdı da satıcı gram güven vermediği için almadım.
İptal geldi stok Yok demislerMuhtemelen iptal olacak fiyat hatası ddr5 yükseltirim diye şansımızı deniyoruz ama bariz fiyat hatası bir yandan da satıcının hakkına girmek var diye düşünüyorum ama alış fiyatı filan mı yanlışlıkla düşüyor sisteme onu da anlmadım
Sistemine, kullanım amacına ve bütçene göre değişirHangi ekran kartini onerirsiniz
Aynı şekildeİptal geldi stok Yok demisler