Arkadaşlar sene başından beri az buz çalıştım bu sene tahmini 150 k gelecek sayısal bilgisayar mühendisliği istiyordum sizce yazip gitmeli miyim yoksa menzuna mi birakmaliyim menzuna kalan arkadaşlarım şimdiden çalışmaya basladi bile benim içim içimi yiyor yapmalıyım bir Fikri olan yazarsa sevinirim