Menzuna Kalmalımiyim

yks27

80+
Katılım
25 Haziran 2026
Mesajlar
7
Reaksiyon skoru
0
Arkadaşlar sene başından beri az buz çalıştım bu sene tahmini 150 k gelecek sayısal bilgisayar mühendisliği istiyordum sizce yazip gitmeli miyim yoksa menzuna mi birakmaliyim menzuna kalan arkadaşlarım şimdiden çalışmaya basladi bile benim içim içimi yiyor yapmalıyım bir Fikri olan yazarsa sevinirim
 
Mezuna kalırsan kendine bir söz vermelisin. Bir seneni feda edeceksin. Bu bir senende adam akıllı oturup ders çalışacaksın. İlk senene göre sıralaman gayet güzel. Bunu 20-50 bin bandına çekebilirsin. Dershane ya da online eğitimle gitmeye çalış. Dershane tercih etmeyeceksen bile kesinlikle denemelerine git.
 
Mezuna kalırsan kendine bir söz vermelisin. Bir seneni feda edeceksin. Bu bir senende adam akıllı oturup ders çalışacaksın. İlk senene göre sıralaman gayet güzel. Bunu 20-50 bin bandına çekebilirsin. Dershane ya da online eğitimle gitmeye çalış. Dershane tercih etmeyeceksen bile kesinlikle denemelerine git.
Sıralamalar açıklanınca bir bakicam belki giderim ama gitmessem menzuna kalirsam denemelerine gideceğim zaten ben aileme bunu nasil aciklayacagim onu düşünüyorum ablam tıpı ilk senede kazandi ve bendende 70-80 k bekliyorlar
 
Yani siralaman kötü değil istediğin yer gelirse çoksa beklemenin anlamı yok gelmezse oraya gitmek istiyorsan mezuna kalabilirsin düzgün bir dille ailene izah et
Ailem zaten çok ta kötü karsilamaz ama içimde bir korku var menzun için diyebilirim
 
Korkucak bişey yok rahatlaman için belki destek alırsın bunu kötü niyetle demiyorum destek almanın bir zararı yok rahatlarsin
Destek alıcam ama bu sene olmadi seneye iyice salarsam diye korkuyorum en azindan okulla toparliyorduk bu sene tamamen tek başıma olucam o biraz gerdi beni
 
Destek alıcam ama bu sene olmadi seneye iyice salarsam diye korkuyorum en azindan okulla toparliyorduk bu sene tamamen tek başıma olucam o biraz gerdi beni
Koçluk sistemi alabilirsin çoğu kişi açıktan okuyanlar öyle yapiyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Koçluk sistemi alabilirsin çoğu kişi açıktan okuyanlar öyle yapiyor
Çok bilgim yok ama bu kadar biliyorum umarım en iyisi olur senin için okulun icin
 
Koçluk sistemi alabilirsin çoğu kişi açıktan okuyanlar öyle yapiyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Çok bilgim yok ama bu kadar biliyorum umarım en iyisi olur senin için okulun icin
Valla çok sağol bilgin olmasa bile yardim etmeye çalıştın içimi rahattin çok teşekkürler
 
Geri
Top