S25 Ultra Pil Sorunu

Mr3ilgin

80+ Gold
Katılım
30 Ocak 2021
Mesajlar
5,511
Reaksiyon skoru
2,070
Şarjım az gidiyor sanki daha fazla olması lazım değil mi? Telefon 2 günlük.

Ekran sürem %34 2s40dk
 
En az bi hafta ver kendi optimizasyon filan yapıyor ondan olabilir. Minimum bi 8 saate yakın vermesi lazım.
 
1 hafta sonra kendıne gelıyor . optımızasyon yapıyor daha sonra . ben s25 ultra kullanıyorum sureklı sosyal medyadayım 1 gun rahat cıkarıyor
 
Bende bi 8 saat falan bekliyordum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Oyun 0 İnternet sosyal medya sadece
pilde düşük performans profili seçip dene aod ve nfc kapalı kullan
 
Bende de S25 var, sadece sosyal medya ve google gibi basit işlerde kullanırsam 8 saat dayanabiliyor ama oyun oynarsam hemen bitiyor, sen de oyun oynuyorsan belki normal olabilir, oyunları 60 fps ile sınırlandırabilirsin, FG açabilirsin.
 
pilde düşük performans profili seçip dene aod ve nfc kapalı kullan
Aod kapalı performansı düşüğe çeksem ultra kullanmanın bi anlamı kalmaz
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bende de S25 var, sadece sosyal medya ve google gibi basit işlerde kullanırsam 8 saat dayanabiliyor ama oyun oynarsam hemen bitiyor, sen de oyun oynuyorsan belki normal olabilir, oyunları 60 fps ile sınırlandırabilirsin, FG açabilirsin.
Oyun oynamıyorum sadece medya
 
Aod kapalı performansı düşüğe çeksem ultra kullanmanın bi anlamı kalmaz
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Oyun oynamıyorum sadece medya
o dediğim ayar arka plan işlemlerini sınırlıyor arka planda 10 uygulama çalıştırmak yerine 3den sonrasını uykuya alıyor performansı etileyen bi ayar değil tam olarak
 
Oyun oynamıyorum sadece medya
Pili en çok tüketen uygulamalara bakabilirsin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

"Ayarlar > Pil" yaparak hangi uygulama pilin % kaçını kullanmış görüntüleyebilirsin ve özel olmazsa dediğim kısmı SS paylaşır mısın
 
Aod kapalı performansı düşüğe çeksem ultra kullanmanın bi anlamı kalmaz
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Oyun oynamıyorum sadece medya
performansı düşüğe çekersen fark olmuyor güç profilinden çekeceksin güç tasarrufu değil yani
ayarlarda cihaz bakımında olması lazım
oyunlarda ya standarta ya performansa kendisi otomatik alıyor zaten
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Şarjım az gidiyor sanki daha fazla olması lazım değil mi? Telefon 2 günlük.

Ekran sürem %34 2s40dk
mobil veride kullanıyorsan hele ilk 2 gün normal
biraz oturduktan sonra yükselir
 
Pili en çok tüketen uygulamalara bakabilirsin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

"Ayarlar > Pil" yaparak hangi uygulama pilin % kaçını kullanmış görüntüleyebilirsin ve özel olmazsa dediğim kısmı SS paylaşır mısın
Şuan %47 3s32dk
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bendede s20 FE var emektar bir telefon ama sarjı cok hızlı gidiyor
Normal s23 te 4-5 saatti
 

Ekler

  • 4367.webp
    4367.webp
    54.8 KB · Hit: 8
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,630
Mesajlar
11,079,199
Üyeler
198,164
Son üye
SamuelWhitaker
Geri
Top