Çözüldü✓ Havit Gamenote H2015 Pro Kulaklık İndirimi

Ben olsam uygulamayı hiç yüklemezdim. Mikrofon tuşuna iki kere basınca stereo ve special sounds tarzı şeylerde geçiyor. Stereo yeterli bence. Hiç uygulama yükleme gerek yok.
İade ettim cs2 de ayak sesi yakın sesi alamadim mağaza tekrar teşhir denicem bt baglicam dongle yok teşhirde bt bağlayinca mikofon 2 defa basinca bt mod degişiyormu denemek için gidicem sesin degiştimi anlicam yoksa kulaklık sesli bildirim varmi mod degişince
 
İade ettim cs2 de ayak sesi yakın sesi alamadim mağaza tekrar teşhir denicem bt baglicam dongle yok teşhirde bt bağlayinca mikofon 2 defa basinca bt mod degişiyormu denemek için gidicem sesin degiştimi anlicam yoksa kulaklık sesli bildirim varmi mod degişince
Açma tuşuna iki kere basmak modları değiştiriyor. Mod değişiminde sesli bildirim yapıyor.
 
Açma tuşuna iki kere basmak modları değiştiriyor. Mod değişiminde sesli bildirim yapıyor.
Bilemedim onu iade ettim cs2 de uzak mesafe sesi aldım ama yakın mesafedeki alamadım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Açma tuşuna iki kere basmak modları değiştiriyor. Mod değişiminde sesli bildirim yapıyor.
Bt ve dongle gecis yapiyor onu biliyom biri şey dedi mikrofon tusuna 2 defa basinca steao ve special gecis yapiyormuş
 
Bugüne kadar hep deri kullandım pek beni terletmiyor ve sesi daha iyi tutuyor dışarı vermiyor pek ama kumaş tam tersi sesi çok fazla dışarı veriyor
Samsunda yaşıyorum klimam yok ve en tepede yaşiyorum şuan nefes zor alincak hava samsun denizi yakınım nemle bilinir
 
Cs de gayet iyi sesleri iyi duyuyorum ama mutlaka 7.1 özelliğini kapatarak deneyin 7.1 özelliği açık olduğunda bass sesler tizleşiyor ve sesler karmaşıklaşıyor o yüzden ben 7.1 özelliğini kapalı kullandım (belki onun ayarı vardır ben yapamamışımdır) kulaklıkta mod seçenekleri var ben kulaklığı müzik modunda kullandım kulaklığı genel olarak %40 seste kullandım gayet yeterli geldi bana bilmiyorum sizde nasıl olur bana göre ekstra ekolayzır ayarına gerek kalmadı tabi kişiden kişiye değişir
Yakın mesafe duyabildinmi ben duyamadım modları unuttum iade etmiştim
 
Ben olsam uygulamayı hiç yüklemezdim. Mikrofon tuşuna iki kere basınca stereo ve special sounds tarzı şeylerde geçiyor. Stereo yeterli bence. Hiç uygulama yükleme gerek yok.
hangi özelliklerde kullanıyorsun knk ben hikayeli oyunlarda kullanıcamda sterio ve uygulamadanda oda sesi modunda benimki
 
Yakın mesafe duyabildinmi ben duyamadım modları unuttum iade etmiştim
Ben CS de ses kasabilmiştim belki senin kulaklıktadır sorun ben uygulamayı sildiğim için modları bilmiyorum ama mikrofon kapatma tuşuna iki kez bastığında spatiol sound (7.1) ve stereo ya geçiyordu ama 7.1 de baya robot gibi duyuluyordu ses o yüzden stereo modundan kullandım temiz ses kasılıyordu
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,089
Mesajlar
11,084,067
Üyeler
198,236
Son üye
kdmrbss
Geri
Top