ggbibdsbkdh
80+ Bronze
- Katılım
- 10 Aralık 2023
- Mesajlar
- 1,504
- Reaksiyon skoru
- 706
hocam bence bu saydığınız tutuma sahip olmayan firma yoktur. herhangi bi firma için muştaki adam memnun olabiliyor bursadaki adam memnun olmayabiliyor bence size takındıklarıt avır kablonetsel bir şey değil genel olarak hizmet sektörünün iğrençliği. bu yüzden ülkedeki hizmet sektöründeki her firma müşterilerine böcek muamelesi yapıyor cebinize uygun olanı alıp geçmeniz lazım diye düşünüyorum bu konuda daVallaha hocam araştırdım da discord gibi uygulamalara giriş bir hayli zor diyorlar ping sorunu fazlasıyla var diyorlar ve 200mbps ve üzeri seçeneklerde statik IP veriyorlarmis ekstra ücretle ve zorunluymus bu durum modemlerinde wi-fi sıkıntı diyorlar müşteri desteği pek iyi değil diyorlar ve ben az önce aradım bilgi almak için adam kapatmaya çalıştı bağlatacağınız zaman ararsınız diyip telefon direkt kapandı gibi gibi unsurlar şu an 100 e 20 kullanıyorum kablonet de 1000 e 125 veriyormuş ama bu durumlardan dolayı bilemiyorum geri çektim kendimi