Türknetten Kablonete Geçilir mi? (Türksat Alt Yapılı)

Vallaha hocam araştırdım da discord gibi uygulamalara giriş bir hayli zor diyorlar ping sorunu fazlasıyla var diyorlar ve 200mbps ve üzeri seçeneklerde statik IP veriyorlarmis ekstra ücretle ve zorunluymus bu durum modemlerinde wi-fi sıkıntı diyorlar müşteri desteği pek iyi değil diyorlar ve ben az önce aradım bilgi almak için adam kapatmaya çalıştı bağlatacağınız zaman ararsınız diyip telefon direkt kapandı gibi gibi unsurlar şu an 100 e 20 kullanıyorum kablonet de 1000 e 125 veriyormuş ama bu durumlardan dolayı bilemiyorum geri çektim kendimi
hocam bence bu saydığınız tutuma sahip olmayan firma yoktur. herhangi bi firma için muştaki adam memnun olabiliyor bursadaki adam memnun olmayabiliyor bence size takındıklarıt avır kablonetsel bir şey değil genel olarak hizmet sektörünün iğrençliği. bu yüzden ülkedeki hizmet sektöründeki her firma müşterilerine böcek muamelesi yapıyor cebinize uygun olanı alıp geçmeniz lazım diye düşünüyorum bu konuda da
 
Arkadaşlar ben türknett 100mbs den türksat 1000mbs ye yeni geçtim dün bağlantım sağlandı ping ve hız konusunda sorun yok ama sansür ve wifide var haberiniz olsun bugün biraz daha uğraşacağım bakalım.
(Gelişme olursa yazarım yine)
 
Arkadaşlar ben türknett 100mbs den türksat 1000mbs ye yeni geçtim dün bağlantım sağlandı ping ve hız konusunda sorun yok ama sansür ve wifide var haberiniz olsun bugün biraz daha uğraşacağım bakalım.
(Gelişme olursa yazarım yine)
hocam ben bekliyorum sizden haber sansür durumu canımı sıkıyor goodbydpi ile hallediliyor falan diyorlar da kimisi hallediyor kimisi halledemiyor türknetdeki kadar rahat mıyız
 
hocam ben bekliyorum sizden haber sansür durumu canımı sıkıyor goodbydpi ile hallediliyor falan diyorlar da kimisi hallediyor kimisi halledemiyor türknetdeki kadar rahat mıyız
sansür durumu var malesef ben türksat'ın verdiği modemi kullanıyorum ve anladığım kadarıyla modem değiştirsem bile bu olay devam edecek
ne boyutta dersen pc de goodby dpi ile dc falan girebiliyorsun fakat yasak siteler yine yasak ama vpn herşeyi aşabiliyor asıl canımı sıkan konu iptv kullanıyordum tvden hiçbir şekilde sunucuya erişme talebi dahi yollayamıyorum telefonun wifisini açınca sorun yok ama ev internetinde o sunucuyla iletişimim yok. herşeyi kurcalarken tv'nin google play serviside bozuldu şuan onu da düzeltemiyorum boka sardı iş anlayacağın.
 
sansür durumu var malesef ben türksat'ın verdiği modemi kullanıyorum ve anladığım kadarıyla modem değiştirsem bile bu olay devam edecek
ne boyutta dersen pc de goodby dpi ile dc falan girebiliyorsun fakat yasak siteler yine yasak ama vpn herşeyi aşabiliyor asıl canımı sıkan konu iptv kullanıyordum tvden hiçbir şekilde sunucuya erişme talebi dahi yollayamıyorum telefonun wifisini açınca sorun yok ama ev internetinde o sunucuyla iletişimim yok. herşeyi kurcalarken tv'nin google play serviside bozuldu şuan onu da düzeltemiyorum boka sardı iş anlayacağın.
hangi modemi verdiler docsis mi sisco mu
 
Arkadaşlar ben türknett 100mbs den türksat 1000mbs ye yeni geçtim dün bağlantım sağlandı ping ve hız konusunda sorun yok ama sansür ve wifide var haberiniz olsun bugün biraz daha uğraşacağım bakalım.
(Gelişme olursa yazarım yine)
Wifi için Router al geç uğraşmaya değmez ama sansür olayını bilmiyorum.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,089
Mesajlar
11,084,067
Üyeler
198,236
Son üye
kdmrbss
Geri
Top