Forum Hangi Ekran Kartını Kullanıyor

brtllx

80+
Katılım
15 Mayıs 2026
Mesajlar
420
Reaksiyon skoru
135
Uzun süredir yapılmıyor sanırım yapalım bi anket tarzı bir şey, hangi ekran kartını kullanıyorsunuz?
 
gtx 1660
 
RTX5070
 
5070ti laptop
 
Ufak sunucumda 1050ti ana kasada ,9060xt
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,787
Mesajlar
11,081,151
Üyeler
198,193
Son üye
Alquist #1
Geri
Top