Amazon 5070 Ti-5080 İndirimleri

Katılım
20 Nisan 2024
Mesajlar
5,409
Reaksiyon skoru
2,237
PNY 5070 ti 52.340 9 taksit

5080 Windforce -70 K 9 taksit

Pny 5080 70.484
Fiyatlar nasıldır
 
Dostum iyi niyetle yaptığın belli ama fiyatların gerçek bir indirim olup olmadığını bilmeden sıcak fırsat açılmasını doğru bulmuyorum. Amazondaki tek avantaj 9 taksit fırsatının olması, diğer türlü fiyatlarda indirim yok desek yeridir
 
Dostum iyi niyetle yaptığın belli ama fiyatların gerçek bir indirim olup olmadığını bilmeden sıcak fırsat açılmasını doğru bulmuyorum. Amazondaki tek avantaj 9 taksit fırsatının olması, diğer türlü fiyatlarda indirim yok desek yeridir
Indirim etiketi ile acmadim zaten.
 
hocam daha iyisini attım da zaten taksit var diye bi karta 5-6k daha fazla vericek varsa kolay gelsin yani
5070 ti windforce atmissin 51 K ya. Ben pny 5070 ti paylastim 52 kusur.
Hangi marka model daha iyidir bu segmentte tecrübesi olanlar paylaşır.
Amazon özelinde 3 tane kart paylaştım . Amazon ozelinde indirim oldugu icin. Genel olarak indirim var mi degil mi emin olmadigim icin indirim etiketi koymadim.
Begenen uygun gören alir, isteyen 100K rog alır.
 
Dostum iyi niyetle yaptığın belli ama fiyatların gerçek bir indirim olup olmadığını bilmeden sıcak fırsat açılmasını doğru bulmuyorum. Amazondaki tek avantaj 9 taksit fırsatının olması, diğer türlü fiyatlarda indirim yok desek yeridir
Bu sıralar çok olmaya başladı 1 ay önce Migros 1 alana 1 bedava paylaştığımda tüm gün sıcak firsatlarda kalıyordu şimdi çok az kalıyor çoğu insan göremiyor. Sorun artık
daha çok indirim gelmesi değil bazı insanlar her gördüğünü atar oldu. Özellikle bu ara bazı kişiler var akakcenin her bildirim gonderdigi ürünü buraya atıyor. Bence sıcak fırsatların yanına maks 1 hafta kalacak popüler sıcak fırsatlar gibi bir yer açılmalı yorum sayısına göre bu sayede popüler ve konuşmaya değer indirimler anasayfada kalir. Burada paylasanlara da kizamam hepsi iyi niyetli ama bence bir sistem gelmesi lazım. Mesela gece 12 de Migros 2 al 1 öde indirimi paylaştım market açıldığında çoğu insan göremedi yazık oldu
 
Son düzenleme:
keşke bazı açılan konularda üye banlama oylaması yapılsa
 
Geri
Top