Ahmet Sevinç
80+ Gold
- Katılım
- 13 Şubat 2021
- Mesajlar
- 9,513
- Reaksiyon skoru
- 3,708
Arkadaşlar selam aylar önce bir fuar işinde çalışmıştım ve tekrar çalışmak için başvuruda bulundum başka bir firmada . Ancak red yedim . Fuar işi olduğu için ve çokda elzem olmadığı için koymadı ama bana koyan şey taa kadıköye kadar git yol parasınıda sen öde , zamanında , enerjinde gitsin sonrada biz sizle çalışamayız de ( mülakata çağırdılar ofislerine ama mülakat dediğimde ad soyad , tc , adres , okul vs. doldurup 2-3 boş soruda sorup yollamak oldu . Ciddi bir işin mülakatı olsa veya mülakatı evden doldursam çok koymazdı ama ta oraya git , paranı harca sırf boş beleş bir belge için işte bu koydu ) . Burada ağlamak gibi bir niyetim yok sadece içimi dökmek istedim .