İlk İş Reddimi Yedim

Ahmet Sevinç

80+ Gold
Katılım
13 Şubat 2021
Mesajlar
9,513
Reaksiyon skoru
3,709
Arkadaşlar selam aylar önce bir fuar işinde çalışmıştım ve tekrar çalışmak için başvuruda bulundum başka bir firmada . Ancak red yedim . Fuar işi olduğu için ve çokda elzem olmadığı için koymadı ama bana koyan şey taa kadıköye kadar git yol parasınıda sen öde , zamanında , enerjinde gitsin sonrada biz sizle çalışamayız de ( mülakata çağırdılar ofislerine ama mülakat dediğimde ad soyad , tc , adres , okul vs. doldurup 2-3 boş soruda sorup yollamak oldu . Ciddi bir işin mülakatı olsa veya mülakatı evden doldursam çok koymazdı ama ta oraya git , paranı harca sırf boş beleş bir belge için işte bu koydu ) . Burada ağlamak gibi bir niyetim yok sadece içimi dökmek istedim .
 
Hayırlı olsun sana gelecekten tavsiye verebilirim dikkate alacaksan eğer. Geçtiğim 3 senedir aktif olarak işlere başvuruyorum ve mülakatlara giriyorum. Bazı işlerde sözleşme imzalama seviyesine gelmeme rağmen alınmadığım bile olmuştu.
CV bakımından top 1 diyemem ama alanım için yeterli bir cv olsa da, herhangi bir iş için fazla bir cv olmasına rağmen dalga geçer gibi red yiyordum.

Daha komiği de şu, Mediamarkt'ta çalışacaktım, saha liderimiz 23 yaşından küçük kimseyi almıyoruz diyip, benim yerime 18 yaşında kız aldılar.
Piyasa vajina uğruna ölmüş durumda, hizmet alanında özellikle. Öbür türlü kariyer amaçlı işlere de network olmadan giremiyorsun zaten.
Hayatta bol şans dilerim vajinan olmadığı sürece şansın her zaman bir tık daha az olacak.
 
Hayırlı olsun sana gelecekten tavsiye verebilirim dikkate alacaksan eğer. Geçtiğim 3 senedir aktif olarak işlere başvuruyorum ve mülakatlara giriyorum. Bazı işlerde sözleşme imzalama seviyesine gelmeme rağmen alınmadığım bile olmuştu.
CV bakımından top 1 diyemem ama alanım için yeterli bir cv olsa da, herhangi bir iş için fazla bir cv olmasına rağmen dalga geçer gibi red yiyordum.

Daha komiği de şu, Mediamarkt'ta çalışacaktım, saha liderimiz 23 yaşından küçük kimseyi almıyoruz diyip, benim yerime 18 yaşında kız aldılar.
Piyasa vajina uğruna ölmüş durumda, hizmet alanında özellikle. Öbür türlü kariyer amaçlı işlere de network olmadan giremiyorsun zaten.
Hayatta bol şans dilerim vajinan olmadığı sürece şansın her zaman bir tık daha az olacak.
hocam görüşmede benden daha tecrübeli birçok insan vardı ama benimde ingilizcem vardı ama genede almadılar . Benim işimin kariyerlik bir iş olduğunuda düşünmüyorum çünkü günübirlik ama dediğiniz doğru onun dışında . Belki kız işçi almak istemişlerdir dediğiniz iş için ama mediamarkttada kız erkek ne fark edecek
 
Hayırlı olsun sana gelecekten tavsiye verebilirim dikkate alacaksan eğer. Geçtiğim 3 senedir aktif olarak işlere başvuruyorum ve mülakatlara giriyorum. Bazı işlerde sözleşme imzalama seviyesine gelmeme rağmen alınmadığım bile olmuştu.
CV bakımından top 1 diyemem ama alanım için yeterli bir cv olsa da, herhangi bir iş için fazla bir cv olmasına rağmen dalga geçer gibi red yiyordum.

Daha komiği de şu, Mediamarkt'ta çalışacaktım, saha liderimiz 23 yaşından küçük kimseyi almıyoruz diyip, benim yerime 18 yaşında kız aldılar.
Piyasa vajina uğruna ölmüş durumda, hizmet alanında özellikle. Öbür türlü kariyer amaçlı işlere de network olmadan giremiyorsun zaten.
Hayatta bol şans dilerim vajinan olmadığı sürece şansın her zaman bir tık daha az olacak.
Sonunda birisi dile getirdi şu organın cvlerden diplomalardan daha öncelikli olduğunu.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

hocam görüşmede benden daha tecrübeli birçok insan vardı ama benimde ingilizcem vardı ama genede almadılar . Benim işimin kariyerlik bir iş olduğunuda düşünmüyorum çünkü günübirlik ama dediğiniz doğru onun dışında . Belki kız işçi almak istemişlerdir dediğiniz iş için ama mediamarkttada kız erkek ne fark edecek
mağazalardan sırf kadın personellerle konuşmak için alışveriş yapan saplar var. Hatta baya yakından tanıdığım biri hergün eczaneden alışveriş yapıyordu bir çalışan için
 
Referansın veya vasfın yoksa zor
 
Hayırlı olsun sana gelecekten tavsiye verebilirim dikkate alacaksan eğer. Geçtiğim 3 senedir aktif olarak işlere başvuruyorum ve mülakatlara giriyorum. Bazı işlerde sözleşme imzalama seviyesine gelmeme rağmen alınmadığım bile olmuştu.
CV bakımından top 1 diyemem ama alanım için yeterli bir cv olsa da, herhangi bir iş için fazla bir cv olmasına rağmen dalga geçer gibi red yiyordum.

Daha komiği de şu, Mediamarkt'ta çalışacaktım, saha liderimiz 23 yaşından küçük kimseyi almıyoruz diyip, benim yerime 18 yaşında kız aldılar.
Piyasa vajina uğruna ölmüş durumda, hizmet alanında özellikle. Öbür türlü kariyer amaçlı işlere de network olmadan giremiyorsun zaten.
Hayatta bol şans dilerim vajinan olmadığı sürece şansın her zaman bir tık daha az olacak.
Birilerinin tanıdıkları girer sen ben mi giricem oralara çok zor
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,771
Mesajlar
11,080,937
Üyeler
198,191
Son üye
Çağatay Ç.
Geri
Top