🔥İndirim Gigabyte 27" Mo27u2 4k OLED Peşin Fiyatına 3-6-9 Taksit 33.315 ₺

Valla oydu buydu, 4. nesil bekle vs. herkesten bir şey duya duya aylardır alamıyordum. Güzel indirim + 9 taksit olunca aldım geçti. Allah sağlık versin 4. 5. 6. nesili de alırız inşAllah.
 
Valla oydu buydu, 4. nesil bekle vs. herkesten bir şey duya duya aylardır alamıyordum. Güzel indirim + 9 taksit olunca aldım geçti. Allah sağlık versin 4. 5. 6. nesili de alırız inşAllah.
Güle güle kullanın hocam :)
 
Son düzenleme:
32 daha tv gibi durduğundan, anroid box tak tv gibi kullan, konsolda kullan, pivot olduğundan telefonunu bağla dev ekran takıl :D .
*90 derece Pivot tek taraftan oluyor. USB ler sol tarafa denk geliyor.

90.webp
 
qd-oled glossy; renkler mor gözüküyor ve ekran çok kolay çiziliyor, leke tutuyor ve temizlenmiyor.

almadan bilginiz olsun.
 
qd-oled glossy; renkler mor gözüküyor ve ekran çok kolay çiziliyor, leke tutuyor ve temizlenmiyor.

almadan bilginiz olsun.
Hocam bıkmadınız mı sürekli aynı mesajı yazmaktan? Spam virüs gibisiniz :)
 
Görüntü kalitesi ipsden geçen benim için muazzamdı. Aldım fakat oledlerle ilgili hiçbir bilgim yoktu. Ekrandaki en ufak parmak izini silmek defalarca saatlerimi aldı saf su mikrofiber bez aldım sırf bunun için fakat asla katlanacak bir durum değil. O yüzden iade ettim fakat görüntü kalitesi gerçekten wow dedirtiyor benim gibi ilk kez kullanacaklar için. Allahtan amazondan aldık iade edebildik.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,957
Mesajlar
11,082,853
Üyeler
198,222
Son üye
erenalyoruk
Geri
Top