[Yardım] Banka Bana 500.000 TL Kagıt Gönderdi

t1k3beratfatih

80+ Bronze
Katılım
2 Şubat 2023
Mesajlar
1,819
Reaksiyon skoru
897
kagıt daha yeni evime ulaştı napıcam bilmiyorum 7 gün içinde bir şey yapmam lazım ama tam olarak ne yapacagımı bilmıyorum

bu konular hakkında bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi ?
 

Ekler

  • 20260626_150912.webp
    20260626_150912.webp
    199.7 KB · Hit: 366
  • 20260626_150747.webp
    20260626_150747.webp
    175 KB · Hit: 370
  • 20260626_150844.webp
    20260626_150844.webp
    158.7 KB · Hit: 365
Hocam kullanıp ödemediysen 3 ay boyunca gönderir tabi size hiç ulaşan olmadımı telefon ile ?
 
Hocam kullanıp ödemediysen 3 ay boyunca gönderir tabi size hiç ulaşan olmadımı telefon ile ?
arka plan biraz karışık fazla anlatmıyorum ama evet 3 ay ödemedim orası dogru bundan sonraki süreç ne olucak onu bilmıyorum
 
üzerine kayıtlı olan mal varlğı vs varsa icra edilir eğer yoksa maaş varsa ona %25 ine el koyarlar oda yoksa ileriye dönük miras vs kalma durumunda ordan tahsil edilir he ödemezsen dahada artar borcun bilesin yapılandırmaya git
 
üzerine kayıtlı olan mal varlğı vs varsa icra edilir eğer yoksa maaş varsa ona %25 ine el koyarlar oda yoksa ileriye dönük miras vs kalma durumunda ordan tahsil edilir he ödemezsen dahada artar borcun bilesin yapılandırmaya git
bankayı şuan arayıp yapılandrma başlat desem bu dava kagıdı silinir mi ? yoksa ödedigim halde devam eder mi ?

neyseki bi mal varlıgım yok :D
 
üzerinde kayıtlı bişey yoksa ve çalışmıyosan boşver 2-3 yıl kalsın sonra banka senin borcunu fonlara satınca çok ucuza kapatırsın
bu adamı sevdim
 
Dostum öncelikle geçmiş olsun ama ödeme durumun vardı da bozuldu ise bir şey diyemem de ödeme kısmını düşünmeden çektiysen sonucu bu olacaktı bilmiyor muydun? İcra takibi başlatılmış. Üzerine kayıtlı malvarlığı temel ihtiyaçlar harici haczedilir.
 
üzerine kayıtlı bir şey yok ise ve sigortasızsa tek kuruş bişey alamaz hiçbişeyde yapamaz anca bekler durur sonra fonlara satar
 
üzerinde kayıtlı bişey yoksa ve çalışmıyosan boşver 2-3 yıl kalsın sonra banka senin borcunu fonlara satınca çok ucuza kapatırsın

kimse seni borcun var diye alıkoyamaz rahat ol
Hiç bir banka senelerce kredi kartı bile vermez. Maaşa geçince sıkıntısını çeker.
 
ama ceptede ekstra 600k para kalcak , zaten şu durumda bile kırımızı listede ki yapılandırıp ödese dahi onun sıkıntısı hep çekilecek o kredi puanı zor düzelir bu saatten sonra battı balık yan gider yapcak bişey yok en azından cepte 600k ile gezer adam

hem 600 ödeyipte kredi kartı bile alamamak var bence vermemek en mantıklısı salla gitsin
 
üzerine kayıtlı bir şey yok ise ve sigortasızsa tek kuruş bişey alamaz hiçbişeyde yapamaz anca bekler durur sonra fonlara satar
farketmez borcu silinmez sadece alacaklı banka yerine şirket olur oda şirketin insiyatifine kalir
 
Geri
Top