2k OLED Monitör Önerisi

Saeyers

80+
Katılım
7 Haziran 2026
Mesajlar
22
Reaksiyon skoru
1
Bütçe
30000
Merhaba arkadaşlar 2k oled monitör bakıyorum.
https://www.amazon.com.tr/dp/B0FMYQ...kCode=ogi&th=1&psc=1&tag=akakceprime-21&psc=1 bu monitör alınır mı yada bundan daha iyi dediğiniz var mı
Ayrıca 30k ya çıkıp 4. nesil tandem oled almaya değer mi
Oledlerin hem qd olsun hem woled olsun sorunlarını iyice araştırdım biliyorum. Açıkcası hangisinin benim kullanıma uygun olduğunu pek kestiremiyorum. O yüzden fiyat performansa bakacağım sadece
 
Son düzenleme:
Merhaba arkadaşlar 2k oled monitör bakıyorum.
https://www.amazon.com.tr/dp/B0FMYQ...kCode=ogi&th=1&psc=1&tag=akakceprime-21&psc=1 bu monitör alınır mı yada bundan daha iyi dediğiniz var mı
Ayrıca 30k ya çıkıp 4. nesil tandem oled almaya değer mi
Oledlerin hem qd olsun hem woled olsun sorunlarını iyice araştırdım biliyorum. Açıkcası hangisinin benim kullanıma uygun olduğunu pek kestiremiyorum. O yüzden fiyat performansa bakacağım sadece
bütçe 33 civarına çıkıyorsa kesinlikle bakmadan bunu al: https://www.trendyol.com/gigabyte/2...253g15b&adjust_campaign=akakce_urun_listeleme
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

2k ile 4k arası fark devasa. Bu monitör 4.nesil penta tandem qd-oled
 
Merhaba arkadaşlar 2k oled monitör bakıyorum.
https://www.amazon.com.tr/dp/B0FMYQ...kCode=ogi&th=1&psc=1&tag=akakceprime-21&psc=1 bu monitör alınır mı yada bundan daha iyi dediğiniz var mı
Ayrıca 30k ya çıkıp 4. nesil tandem oled almaya değer mi
Oledlerin hem qd olsun hem woled olsun sorunlarını iyice araştırdım biliyorum. Açıkcası hangisinin benim kullanıma uygun olduğunu pek kestiremiyorum. O yüzden fiyat performansa bakacağım sadece
9 taksit imkanı varken bence kesinlikle amazondan al ve bunuda aklında bulundur .
 
4k almanı tavsiye ederim.
 
hocam 9070xt nitro var 4k için baya giriş kartı kalıyo 2k da daha rahat olur
bende de nitro var 4k da canavar gibi çalışıyor hangi kartı alsan ultra ayarlarda rt açarsan giriş gibi kalır :D rt kapalı tertemiz 4k'da
 
bende de nitro var 4k da canavar gibi çalışıyor hangi kartı alsan ultra ayarlarda rt açarsan giriş gibi kalır :D rt kapalı tertemiz 4k'da
çok fazla ekran karına yük oluyo mu 4k da ekran kartının ömründen yemesin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

9 taksit imkanı varken bence kesinlikle amazondan al ve bunuda aklında bulundur .
bak buda iyimiş de 500 hz ye gerek var mı bilemedim
 
çok fazla ekran karına yük oluyo mu 4k da ekran kartının ömründen yemesin
hayır aynı zaten 2k da alsan %100 yükte maks frekans ve güçte çalışacak kart. Sen çok yanlış düşünüyorsun, asıl ekran kartı tam güçte çalışamıyorsa kartta sorun var demektir :D güzel soğutabiliyorsan hiçbir zararı yok
 
çok fazla ekran karına yük oluyo mu 4k da ekran kartının ömründen yemesin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


bak buda iyimiş de 500 hz ye gerek var mı bilemedim
Kartın ömrüne bir şey olmaz oynayabiliyorken oyna 4kda o çözünürlüğü bir tat
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,239
Mesajlar
11,085,699
Üyeler
198,278
Son üye
cagkaan
   
Geri
Top