Selam arkadaşlar 2 haftadır ekran kartım oyun oynarken devre dışı kalıp ekran siyah kalıyordu pcyi resetlediğimde ekran kartı devre dışı kalıyordu en son oynarken gitti ve şuan pcyi açınca sinyal yoka düşüyor direkt ne olmuş olabilir ?
ekran kartın neSelam arkadaşlar 2 haftadır ekran kartım oyun oynarken devre dışı kalıp ekran siyah kalıyordu pcyi resetlediğimde ekran kartı devre dışı kalıyordu en son oynarken gitti ve şuan pcyi açınca sinyal yoka düşüyor direkt ne olmuş olabilir ?
ekran kartın 6700xt