GermiyanWithPlan
80+ Silver
- Katılım
- 15 Nisan 2024
- Mesajlar
- 2,675
- Reaksiyon skoru
- 1,183
Dostlar bugün ilk sürücü sınavından kaldım,mental olarak çok zoruma gitti
1.5(?) modern clio sürüyorduk sınavda ben sınava 2008 model 206 ile geldim belki ondan dolayı olmuş da olabilir
hoca bir kızla beni arabaya bindirdi sürdürdü sınavdan,stop ettiren kıza "hadi kızım hadi kızım" yaptı bana gelince etmediği laf kalmadı
kalkışı güzel yaptım motoru bagajı sürücü koltuğunu güzelce anlattım stop ettirmeden kalkış yaptım
paralel parkı biliyorum,sağ arka çaprazına dubayı hizala,tam sağ yap R yap geri gel,sol aynadan ikinci dubanın dibini gör,sağ aynadan sağ taraftaki dubayı iki ayna arasına hizala,tam sol yap şerit ile arka sağ teker değecek şekilde gir,sola sinyal ver,R den 1e geri at kalkış yap
ben sağ arkama dubayı hizalamadan direk tam sağ yapıp girdim dubayı vurdum,
temmuzda yokmuş temmuz sonu 5K verip 2 saat daha ders alıp tekrar sınava girmem gerekiyormuş
beyler çok zoruma gitti,bir tavsiye verin bir şeyin kardeşinize
1.5(?) modern clio sürüyorduk sınavda ben sınava 2008 model 206 ile geldim belki ondan dolayı olmuş da olabilir
hoca bir kızla beni arabaya bindirdi sürdürdü sınavdan,stop ettiren kıza "hadi kızım hadi kızım" yaptı bana gelince etmediği laf kalmadı
kalkışı güzel yaptım motoru bagajı sürücü koltuğunu güzelce anlattım stop ettirmeden kalkış yaptım
paralel parkı biliyorum,sağ arka çaprazına dubayı hizala,tam sağ yap R yap geri gel,sol aynadan ikinci dubanın dibini gör,sağ aynadan sağ taraftaki dubayı iki ayna arasına hizala,tam sol yap şerit ile arka sağ teker değecek şekilde gir,sola sinyal ver,R den 1e geri at kalkış yap
ben sağ arkama dubayı hizalamadan direk tam sağ yapıp girdim dubayı vurdum,
temmuzda yokmuş temmuz sonu 5K verip 2 saat daha ders alıp tekrar sınava girmem gerekiyormuş
beyler çok zoruma gitti,bir tavsiye verin bir şeyin kardeşinize