Sürücü Sınavından Kaldım :(

GermiyanWithPlan

80+ Silver
Katılım
15 Nisan 2024
Mesajlar
2,675
Reaksiyon skoru
1,183
Dostlar bugün ilk sürücü sınavından kaldım,mental olarak çok zoruma gitti

1.5(?) modern clio sürüyorduk sınavda ben sınava 2008 model 206 ile geldim belki ondan dolayı olmuş da olabilir

hoca bir kızla beni arabaya bindirdi sürdürdü sınavdan,stop ettiren kıza "hadi kızım hadi kızım" yaptı bana gelince etmediği laf kalmadı

kalkışı güzel yaptım motoru bagajı sürücü koltuğunu güzelce anlattım stop ettirmeden kalkış yaptım

paralel parkı biliyorum,sağ arka çaprazına dubayı hizala,tam sağ yap R yap geri gel,sol aynadan ikinci dubanın dibini gör,sağ aynadan sağ taraftaki dubayı iki ayna arasına hizala,tam sol yap şerit ile arka sağ teker değecek şekilde gir,sola sinyal ver,R den 1e geri at kalkış yap

ben sağ arkama dubayı hizalamadan direk tam sağ yapıp girdim dubayı vurdum,

temmuzda yokmuş temmuz sonu 5K verip 2 saat daha ders alıp tekrar sınava girmem gerekiyormuş

beyler çok zoruma gitti,bir tavsiye verin bir şeyin kardeşinize
 
Dostlar bugün ilk sürücü sınavından kaldım,mental olarak çok zoruma gitti

1.5(?) modern clio sürüyorduk sınavda ben sınava 2008 model 206 ile geldim belki ondan dolayı olmuş da olabilir

hoca bir kızla beni arabaya bindirdi sürdürdü sınavdan,stop ettiren kıza "hadi kızım hadi kızım" yaptı bana gelince etmediği laf kalmadı

kalkışı güzel yaptım motoru bagajı sürücü koltuğunu güzelce anlattım stop ettirmeden kalkış yaptım

paralel parkı biliyorum,sağ arka çaprazına dubayı hizala,tam sağ yap R yap geri gel,sol aynadan ikinci dubanın dibini gör,sağ aynadan sağ taraftaki dubayı iki ayna arasına hizala,tam sol yap şerit ile arka sağ teker değecek şekilde gir,sola sinyal ver,R den 1e geri at kalkış yap

ben sağ arkama dubayı hizalamadan direk tam sağ yapıp girdim dubayı vurdum,

temmuzda yokmuş temmuz sonu 5K verip 2 saat daha ders alıp tekrar sınava girmem gerekiyormuş

beyler çok zoruma gitti,bir tavsiye verin bir şeyin kardeşinize
ders almak zorunlumu la ne alaka
 
olan olmuş üzülmenin manası yok. bir dahakina daha fazla hazırlıklı gidersin geçersin kardeşim
 
ders almak zorunlumu la ne alaka
evet yasal olarak 2 saat daha telafi dersi almam gerek
harç 2000 o 2 saat ders için 3000 toplam 5k ödeme yapmam gerekecekmiş,temmuzda sınav yokmuş taa ağustosa kaldı iş
 
hangi araçla eğitim aldıysan sınavda da o aracı kullanmak zorundasın diye biliyorum orda bi iş var
 
Sıkma canını alt tarafı ehliyet sınavı senden önemli değil ya.
ya usta her şeyi geçtim tekrardan 5K verip beklemek koyuyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

hangi araçla eğitim aldıysan sınavda da o aracı kullanmak zorundasın diye biliyorum orda bi iş var
hayır sınav DIŞINDA ayrı araç kullandım,en kötüsü tam da sınavdan önce kullandım b*k varmış gibi
 
10 kez sınavdan kesildim 6 ay boyunca.
Askere gittiğim gün yazılı sınavı geçip arabayı kullandım ama sınavdan kestiler.
Askere ehliyetsiz gittim aynı gün.

Şu adamlar illa tip tip kişilerden seçilmeli illa. Para koparmak için her şaklabanlığı yapıyorlar.
 
Bosver kardeşim, bu ülkede ters yönden gelip ısrarla küfürbaz halleriyle senden yol isteyeni gördükçe, araç şarz ünitesi önüne - engelli arac park yerine umursamadan araç park eden hanzoları gördükçe, binaların giriş kapısı önüne ya da otopark girişine park yapmayınız dendiği halde sallamadan araçlarını park edip cekmeni istediginde canını istiyormuşcasına tepki gösteren kıroları gördükçe ve en ufak yağmur yağdığında eli ayağı birbirine dolanan sözüm ona şoför geçinen ehliyet sahibi hilkat garibelerini gördükçe, inan bana çok bir şey kaybetmedigini söyleyebilirim sana... Yani anlayacağın bu ülkede sadece araç kullanmak için değil insan olduğunu kanıtlamak için de ehliyet vermeleri gerekiyor bana göre...Sen insanlığını kaybetme varsın araç ehliyetin geç gelsin:)
 
Dostlar bugün ilk sürücü sınavından kaldım,mental olarak çok zoruma gitti

1.5(?) modern clio sürüyorduk sınavda ben sınava 2008 model 206 ile geldim belki ondan dolayı olmuş da olabilir

hoca bir kızla beni arabaya bindirdi sürdürdü sınavdan,stop ettiren kıza "hadi kızım hadi kızım" yaptı bana gelince etmediği laf kalmadı

kalkışı güzel yaptım motoru bagajı sürücü koltuğunu güzelce anlattım stop ettirmeden kalkış yaptım

paralel parkı biliyorum,sağ arka çaprazına dubayı hizala,tam sağ yap R yap geri gel,sol aynadan ikinci dubanın dibini gör,sağ aynadan sağ taraftaki dubayı iki ayna arasına hizala,tam sol yap şerit ile arka sağ teker değecek şekilde gir,sola sinyal ver,R den 1e geri at kalkış yap

ben sağ arkama dubayı hizalamadan direk tam sağ yapıp girdim dubayı vurdum,

temmuzda yokmuş temmuz sonu 5K verip 2 saat daha ders alıp tekrar sınava girmem gerekiyormuş

beyler çok zoruma gitti,bir tavsiye verin bir şeyin kardeşinize
Stop ettirmek eğer 2. kez yaşanmazsa sınavdan kalma sebebi değil. Parklarda çok acele etmeden iş yapmak en iyisi, zaten vuracak gibi olursan ikinci bir şansın var tekrar aracı ileri alıp deneyebilirsin. Sınavda ekstra dikkat etmek lazım bunlara maalesef, geçmiş olsun.

Ek olarak sınava farklı araçla girmemen lazım ona itiraz etseydin keşke sınav öncesi.
 
Hazır değilmişsin alamamışsın, belki de birilerinin hayatını kurtardın. Pozitif açıdan düşün.
 
Stop ettirmek eğer 2. kez yaşanmazsa sınavdan kalma sebebi değil. Parklarda çok acele etmeden iş yapmak en iyisi, zaten vuracak gibi olursan ikinci bir şansın var tekrar aracı ileri alıp deneyebilirsin. Sınavda ekstra dikkat etmek lazım bunlara maalesef, geçmiş olsun.

Ek olarak sınava farklı araçla girmemen lazım ona itiraz etseydin keşke sınav öncesi.
bana parklarda ileri gitme hakkım yok demişlerdi?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hazır değilmişsin alamamışsın, belki de birilerinin hayatını kurtardın. Pozitif açıdan düşün.
ya usta o değil,sınav öncesi derste şakır şakır sürüyordum babam takma kafaya patron aynaya dikkat aynaya dikkat et yatakta da lazım olur diyor hoca zaten sınavdan önce sürdürürken bağırıyor mental kalmadı zaten sınavdan önce bende
 
Geri
Top