telegramdan kralsen bu veriyi nasıl buldun , biri misin ?
cogu firma bunu yapıyor akıllılar akıllarıncaeee aklın sıra cezadan sıyırmış. Ürünü gönderdi gibi gösterip müşteri iadesi gibi gösteriyorlar. Bi nevi dolandırıcılık
830 tane satılmış o kadar stok oldugunu sanmiyorumtelegramdan kral
cogu firma bunu yapıyor akıllılar akıllarınca
Benim sipariş patladı gibi. Hazırlanıyor aşamasına geçmedi. Sadece sipariş alındı yazıyor. Sorun olmazsa satın aldığınız zamanı söyleyebilir misiniz? Ben sizden önce mi yoksa sonra mi almışım diye kontrol edecektim. Benim sipariş 15:32'de oluşturulmuş.aldıklarımın faturası kesilmiş
15.26 - 15.27Benim sipariş patladı gibi. Hazırlanıyor aşamasına geçmedi. Sadece sipariş alındı yazıyor. Sorun olmazsa satın aldığınız zamanı söyleyebilir misiniz? Ben sizden önce mi yoksa sonra mi almışım diye kontrol edecektim. Benim sipariş 15:32'de oluşturulmuş.