85 Bin TL Ye 9070 XT Sistem

165139

80+
Katılım
24 Nisan 2026
Mesajlar
56
Reaksiyon skoru
6
Bütçe
80.85
9070 xt r7 7800x3d li bir sistem toplayacağım parçaları hepsiburadadan sepete ekledim ama akakçeden bakıp en ucuzunu alıp toplayacağım monitör de 8 bin tl ayırdım ve bu monitörü seçtim değiştirmem gerektiğini düşündüğünüs bişey varmı oyun için kullanacağım
 

Ekler

  • Screenshot_2026-06-27-23-13-42-397_com.pozitron.hepsiburada.webp
    Screenshot_2026-06-27-23-13-42-397_com.pozitron.hepsiburada.webp
    120 KB · Hit: 37
  • Screenshot_2026-06-27-23-13-39-456_com.pozitron.hepsiburada.webp
    Screenshot_2026-06-27-23-13-39-456_com.pozitron.hepsiburada.webp
    134 KB · Hit: 35
  • Screenshot_2026-06-27-23-13-35-756_com.pozitron.hepsiburada.webp
    Screenshot_2026-06-27-23-13-35-756_com.pozitron.hepsiburada.webp
    118.6 KB · Hit: 33
  • Screenshot_2026-06-27-23-13-30-158_com.pozitron.hepsiburada.webp
    Screenshot_2026-06-27-23-13-30-158_com.pozitron.hepsiburada.webp
    118.1 KB · Hit: 36
Ben 7800x3d ile Phantom Spirit kullanıyorum 7 bakır borulu olan, açıkçası performanstan memnun değilim 80 dereceleri görüyor oyunda R6'da fln
 
Ben 7800x3d ile Phantom Spirit kullanıyorum 7 bakır borulu olan, açıkçası performanstan memnun değilim 80 dereceleri görüyor oyunda R6'da fln
Bilemiyorum sıvı soğutmalar da gereksiz pahalı geliyor
 
Ben 7800x3d ile Phantom Spirit kullanıyorum 7 bakır borulu olan, açıkçası performanstan memnun değilim 80 dereceleri görüyor oyunda R6'da fln
80 normal. bir de undervolt öneririm. chatgptye bile sorsan sana undervoltu performans kaybetmeden nasıl yapacağını anlatır. bir pearless yerine phantom spirit 120se almanı öneririm. o daha iyi.
 
Hocam çek bi 4k oled monitor sisteme yakişir :D
Hocam ram i 32 ye çekebilsem keşke
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

80 normal. bir de undervolt öneririm. chatgptye bile sorsan sana undervoltu performans kaybetmeden nasıl yapacağını anlatır. bir pearless yerine phantom spirit 120se almanı öneririm. o daha iyi.
Sistem hakkında herhangi bir öneriniz varmıdır hocam
 
o anakart ne alaka
 
Hocam ram i 32 ye çekebilsem keşke
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Sistem hakkında herhangi bir öneriniz varmıdır hocam
32 Gb Ram al böyle bir sisteme, çok hızlı olmasına gerek yok x3d işlemci alıyorsun sonuçta. Monitörü de gözünü seveyim 180 hz alma ki monitör darboğazı olmasın.
 
Geri
Top