Spawl 80+ Bronze Katılım 6 Nisan 2020 Mesajlar 1,667 Reaksiyon skoru 527 7 Nisan 2020 #1 aizce 16 ramı 8 mi yapıyım yoksa r5 3600ü r5 2600x mi yapıyım hangisini kısıyım
V vatan demir 80+ Katılım 23 Mart 2020 Mesajlar 16 Reaksiyon skoru 2 7 Nisan 2020 #2 r5 3600 zaten 2600x den daha iyi rami 16 gb yapmanı öneririm
ErcüCeran 80+ Bronze Katılım 6 Nisan 2020 Mesajlar 1,507 Reaksiyon skoru 760 7 Nisan 2020 #3 Neden sistem özelliklerini kısıyorsunuz dediğiniz şeyi tam anlamadım
E Emre Eryılmaz 80+ Katılım 24 Mart 2020 Mesajlar 204 Reaksiyon skoru 78 7 Nisan 2020 #4 Adam demişki işlemciden mi kısayım yoksa ramden mi ramden kısın aynı ramden biraz zaman geçince üstüne eklersiniz.
Adam demişki işlemciden mi kısayım yoksa ramden mi ramden kısın aynı ramden biraz zaman geçince üstüne eklersiniz.
Beyfendiiii6 80+ Titanium Katılım 6 Nisan 2020 Mesajlar 22,190 Reaksiyon skoru 17,513 7 Nisan 2020 #6 vatan demir yazmış: r5 3600 zaten 2600x den daha iyi rami 16 gb yapmanı öneririm Devamı için tıklayın... +1
vatan demir yazmış: r5 3600 zaten 2600x den daha iyi rami 16 gb yapmanı öneririm Devamı için tıklayın... +1
Spawl 80+ Bronze Katılım 6 Nisan 2020 Mesajlar 1,667 Reaksiyon skoru 527 7 Nisan 2020 Konu Sahibi Konu Sahibi #7 vatan demir yazmış: r5 3600 zaten 2600x den daha iyi rami 16 gb yapmanı öneririm Devamı için tıklayın... bende biliyorum bütçem kısıtlı hangisini kısayım
vatan demir yazmış: r5 3600 zaten 2600x den daha iyi rami 16 gb yapmanı öneririm Devamı için tıklayın... bende biliyorum bütçem kısıtlı hangisini kısayım
Spawl 80+ Bronze Katılım 6 Nisan 2020 Mesajlar 1,667 Reaksiyon skoru 527 7 Nisan 2020 Konu Sahibi Konu Sahibi #8 Emre Eryılmaz yazmış: Adam demişki işlemciden mi kısayım yoksa ramden mi ramden kısın aynı ramden biraz zaman geçince üstüne eklersiniz. Devamı için tıklayın... eyw reis tşk
Emre Eryılmaz yazmış: Adam demişki işlemciden mi kısayım yoksa ramden mi ramden kısın aynı ramden biraz zaman geçince üstüne eklersiniz. Devamı için tıklayın... eyw reis tşk
B Bn_umit 80+ Katılım 23 Mart 2020 Mesajlar 51 Reaksiyon skoru 21 7 Nisan 2020 #9 Ram'i kıs. İşlemci kalsın. Sonra koyarsın 8 gb
Spawl 80+ Bronze Katılım 6 Nisan 2020 Mesajlar 1,667 Reaksiyon skoru 527 7 Nisan 2020 Konu Sahibi Konu Sahibi #10 ErcüCeran yazmış: Neden sistem özelliklerini kısıyorsunuz dediğiniz şeyi tam anlamadım Devamı için tıklayın... çünkü bütçem kısıtlı
ErcüCeran yazmış: Neden sistem özelliklerini kısıyorsunuz dediğiniz şeyi tam anlamadım Devamı için tıklayın... çünkü bütçem kısıtlı
Spawl 80+ Bronze Katılım 6 Nisan 2020 Mesajlar 1,667 Reaksiyon skoru 527 7 Nisan 2020 Konu Sahibi Konu Sahibi #11 Bn_umit yazmış: Ram'i kıs. İşlemci kalsın. Sonra koyarsın 8 gb Devamı için tıklayın... eyw
Spawl 80+ Bronze Katılım 6 Nisan 2020 Mesajlar 1,667 Reaksiyon skoru 527 7 Nisan 2020 Konu Sahibi Konu Sahibi #12 Bn_umit yazmış: Ram'i kıs. İşlemci kalsın. Sonra koyarsın 8 gb Devamı için tıklayın... eyw
ventioNN 80+ Platinum Katılım 23 Mart 2020 Mesajlar 10,244 Reaksiyon skoru 6,892 7 Nisan 2020 #13 3600 kalsın ram'i ilerde de eklersin.