TeknoQueen Sistem Nasıldır?

https://www.itopya.com/gigabyte-geforce-gtx-1660-super-oc-6gb-gddr6-192-bit-ekran-karti/
GIGABYTE GeForce GTX 1660 SUPER OC 6GB GDDR6 192 Bit Ekran Kartı

KULLANAN VARMI ILK DEFA PC TOPLAYACAGIM BIRAZ TEDIRGINIM BIDE DIREK PC YE BAKSANIZ LINKI ALLTA

BU DONEMDE 5.500 TL YE TOPLANABILECEK PC BU DIYOLAR ONERINIZ VARSA YAZARMISINIZ?
gayet iyi alabilirsiniz
 
Gayet iyi sistem https://www.itopya.com/teknopanda-a...b-16gb-ddr4-500gb-nvme-ssd-gaming-bilgisayar/ bu sistemin ekran kartını 1660 super'E düşürüp 10 tl daha ucuza alabilirsin. 10 TL 10 TL'dir cebinde kalsın. Ek olarak tabii ki 3600 alman daha iyi olacaktır ama render ve yayın yapmıyorsan almana gerek yok. Oyun performansları neredeyse aynı lakin 3600 çoklu işlem gerektiren render ve yayın gibi işlerde kat kat daha iyi. FPS değerlerini verdim. (1660 ti olan fps değerleri bunlar superle 5 fps daha az olur.)
 

Ekler

  • 3500x.webp
    3500x.webp
    57.7 KB · Hit: 79
  • 3600.webp
    3600.webp
    57.2 KB · Hit: 76
Anakart gayet işini görebilecek düzeyde bence. Benim sistemimde r5 3600 - rx 5700xt mevcut. Overclock yapmaya da musade ediyor. İleride ram takviyesi yapmanı gerektirecek bir durum yok, o günleri gördüğümüzde zaten işlemci ve anakartını değiştirmek zorunda kalacaksın.
 
Geri
Top