Yardım Asus GTX 750Ti

Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
168
Reaksiyon skoru
27
144Hz monitör alıcam ama ekran kartımda displayportu yok HDMI ile en fazla 120 hz alınabiliyormuş DVI ile alınabiliyor mu anlamadım farklı portlar var sanırım yardımcı olur musunuz DVI ile 144hz alabilir miyim ilerde ekran kartını yükselticem sadece şuan da 144hz alabilir miyim yoksa HDMI mı kullanıcam fotoğrafın pek yardımcı olucağını sanmıyorum ama yine de atıcam şimdiden teşekkürler.
 

Ekler

  • P00411-150329(1).webp
    P00411-150329(1).webp
    172 KB · Hit: 106
DVİ desteği daha az diye hatırlıyorum. Hdmi kullanmanı tavsiye ederim.
 
144Hz monitör alıcam ama ekran kartımda displayportu yok HDMI ile en fazla 120 hz alınabiliyormuş DVI ile alınabiliyor mu anlamadım farklı portlar var sanırım yardımcı olur musunuz DVI ile 144hz alabilir miyim ilerde ekran kartını yükselticem sadece şuan da 144hz alabilir miyim yoksa HDMI mı kullanıcam fotoğrafın pek yardımcı olucağını sanmıyorum ama yine de atıcam şimdiden teşekkürler.
knkm dvi da 144 hz alamassın. En iyi performans için HDMI öneririm. Bide en sağdaki HDMI olum. HDMİ lar HDMİ/DVİ diye geçer. ikiside aynı şey olur ve aynı işlevi görür. Yani senin en sağdaki HDMİ :)
 
ortadaki dvi değil mi ya ben öyle biliyodum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

knkm dvi da 144 hz alamassın. En iyi performans için HDMI öneririm. Bide en sağdaki HDMI olum. HDMİ lar HDMİ/DVİ diye geçer. ikiside aynı şey olur ve aynı işlevi görür. Yani senin en sağdaki HDMİ :)
yani bu ekran kartı ile maksimum 120 Hz alabilirim değil mi?
 
ortadaki dvi değil mi ya ben öyle biliyodum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


yani bu ekran kartı ile maksimum 120 Hz alabilirim değil mi?
Diyelim 120 Hz aldın da hangi oyunda 120 FPS Alican bence gereksiz 144 Hz o ekran kartına.
 
144Hz monitör alıcam ama ekran kartımda displayportu yok HDMI ile en fazla 120 hz alınabiliyormuş DVI ile alınabiliyor mu anlamadım farklı portlar var sanırım yardımcı olur musunuz DVI ile 144hz alabilir miyim ilerde ekran kartını yükselticem sadece şuan da 144hz alabilir miyim yoksa HDMI mı kullanıcam fotoğrafın pek yardımcı olucağını sanmıyorum ama yine de atıcam şimdiden teşekkürler.
Hocam aynı kart bende de var ama dp portu var bende?
 
Dostum yanlış bilgi vermeyin 144 hz almak için dport ,dvi kullanmak zorundasın .24+1 pin bir dvi kablo alman gerekli.
 
Dostum o ekran kartıyla 144fps alman zor.Anca 120 fps.
 
Dostum o ekran kartıyla 144fps alman zor.Anca 120 fps.
Ben de onu demiştim dün bir daha yazmadım. Hani 750ti ile 144 FPS csgo da lowda evet belki görürsün fakat stabil olarak 144+ bir deneyim yasayamazsin.
 
Dostum yanlış bilgi vermeyin 144 hz almak için dport ,dvi kullanmak zorundasın .24+1 pin bir dvi kablo alman gerekli.
Ortadaki dvi portu değil mi? 144 hz alabilir miyim o port ile ayrıca oynadığım oyunların çoğunda +130 fps alıyorum monitörü alınca yüksekte değil de orta ayarlarda oynarım ama hdmi ile mi kullanmalıyım ortadaki port ile mi herkes farklı bir şey söylüyor
 
Geri
Top