Banggood'dan Alışveriş Hakkında Bilgi

lerensavasl

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
2,006
Reaksiyon skoru
1,225
Arkadaşlar Allah'ın izniyle bugün resimde gördüğünüz klavyeyi alıyorum. Ancak bu benim Çin'den ilk alışverişim. Nasıl yaparım, neler olur, süreç nasıl ilerler falan hiç bilmiyorum. Bu sebeple sizden minik bir rehber rica ediyorum. Fotoğraf fotoğraf çok güzel açıklayacağım. Sorularıma geçiyoruz;
(1) Fotoğrafta gördüğünüz "1" ile gösterilen yer klavyenin kendi fiyatı yani 335TL ve ben "2" ile gösterdiğim yerdeki 65TL nakliye tutarıyla birlikte toplam 400TL para ödeyeceğim ve "vergisiz" yazdığı için hiçbir şekilde gümrük vergisi veya kapıda ekstra bir ücret, faturada ekstra bir ücret ödemeyeceğim. Yalnızca 335+65=400TL ödeyeceğim doğru mudur?
(2) Kargomun nerede olduğunu, ne zaman ne işlem gördüğünü mail üzerinden takip edebileceğim doğru mudur?
(3) Alacağım ürünün garanti süresi ne kadar olacak? 2 yıl mı? bir yıl mı? Yoksa daha az bir süreç mi?
• Biraz sorular boş geldiyse kusura bakmayın ;) İlk defa Çin'den alışveriş yapıyorum ve 400TL para verip klavye alacağım. Klavyeyi de bir kez alacağım :D Taklaya dümene gelmek istemiyorum. Problem yaşamak istemiyorum. Sadece işler tıkırında ilerlesin ve klavye sağ salim elime ulaşsın istiyorum. Şimdiden her soruya tek tek cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. İyi forumlar ve iyi alışverişler. (Bu arada klavye piyasaya yeni çıktığı için fiyatı indirimli. Ön siparişte zaten bunu siteden de görebilirsiniz. Alacak arkadaşlar bence çok geç kalmasınlar.) İyi akşamlar.
 

Ekler

  • dsadsd.png
    dsadsd.png
    224 KB · Hit: 102
  • adsfgh.png
    adsfgh.png
    18.9 KB · Hit: 91
Arkadaşlar Allah'ın izniyle bugün resimde gördüğünüz klavyeyi alıyorum. Ancak bu benim Çin'den ilk alışverişim. Nasıl yaparım, neler olur, süreç nasıl ilerler falan hiç bilmiyorum. Bu sebeple sizden minik bir rehber rica ediyorum. Fotoğraf fotoğraf çok güzel açıklayacağım. Sorularıma geçiyoruz;
(1) Fotoğrafta gördüğünüz "1" ile gösterilen yer klavyenin kendi fiyatı yani 335TL ve ben "2" ile gösterdiğim yerdeki 65TL nakliye tutarıyla birlikte toplam 400TL para ödeyeceğim ve "vergisiz" yazdığı için hiçbir şekilde gümrük vergisi veya kapıda ekstra bir ücret, faturada ekstra bir ücret ödemeyeceğim. Yalnızca 335+65=400TL ödeyeceğim doğru mudur?
(2) Kargomun nerede olduğunu, ne zaman ne işlem gördüğünü mail üzerinden takip edebileceğim doğru mudur?
(3) Alacağım ürünün garanti süresi ne kadar olacak? 2 yıl mı? bir yıl mı? Yoksa daha az bir süreç mi?
• Biraz sorular boş geldiyse kusura bakmayın ;) İlk defa Çin'den alışveriş yapıyorum ve 400TL para verip klavye alacağım. Klavyeyi de bir kez alacağım :D Taklaya dümene gelmek istemiyorum. Problem yaşamak istemiyorum. Sadece işler tıkırında ilerlesin ve klavye sağ salim elime ulaşsın istiyorum. Şimdiden her soruya tek tek cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. İyi forumlar ve iyi alışverişler. (Bu arada klavye piyasaya yeni çıktığı için fiyatı indirimli. Ön siparişte zaten bunu siteden de görebilirsiniz. Alacak arkadaşlar bence çok geç kalmasınlar.) İyi akşamlar.
bütçen nedir 70 tl üstüne bwkb1 var o efsane
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bende bu klavyeyi almayı düşünüyorum
Muhtemelen alışveriş kısmına geldiğimizdeki toplam miktarı ödüyoruz.
lan alma bwkb1 ezer bunu
 
bütçen nedir 70 TL üstüne bwkb1 var o efsane
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


lan alma bwkb1 ezer bunu
470TL'ye çıkamam maalesef ya. Hem şuanda beni caydırmayın ahahahha
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,854
Mesajlar
11,071,185
Üyeler
197,994
Son üye
Ze0d
Geri
Top