Sistemimde neyi güncelleyebilirim?

Umut Ege Özkaya

80+ Silver
Katılım
24 Ekim 2020
Mesajlar
2,983
En İyi Cevap
1
Reaksiyon skoru
1,186
bu ay ailemden 250 TL alıcam sizce ne alayım pc hızlanması için ssd düşündüm ama kasamda zaten var sleeve kablo düşündüm gereksiz geldi kulaklığım bozulmak üzere sizce kulaklığımı 100 TL ye satıp 350 TL nin üstüne 50 TL daha ekleyip kulaklıkmı alayım yoksa başka bir şeymi
sistem
i5 9400f
asus dual rx 5500 xt 8 gb
xpg d41 8x2 16 gb ram
cooler master h410r cpu soğutucu
gigabyte 240 gb ssd
500 gb hdd
asus prime h310m-k anakart
 
bu ay ailemden 250 TL alıcam sizce ne alayım pc hızlanması için ssd düşündüm ama kasamda zaten var sleeve kablo düşündüm gereksiz geldi kulaklığım bozulmak üzere sizce kulaklığımı 100 TL ye satıp 350 TL nin üstüne 50 TL daha ekleyip kulaklıkmı alayım yoksa başka bir şeymi
sistem
i5 9400f
asus dual rx 5500 xt 8 gb
xpg d41 8x2 16 gb ram
cooler master h410r cpu soğutucu
gigabyte 240 gb ssd
500 gb hdd
asus prime h310m-k anakart
Hocam kasa hava akışı iyi değilse değiştirilebilir. Veya dediğiniz gibi kulaklık değiştiredebilirsiniz.
 
Çok da bir şey alınmaz zaten o paraya, kulaklık al geç.
 
256 M2 al geç.
 
İşlemcini sat 10.nesil al
 
Bence bekle ve para biriktir daha sonra anakart ile birlikte 10400F e geçersin :)
Biraz zaman alır ama olsun
Veya biraz daha bekle ve iyi bir kasa al
 
Bence bekle ve para biriktir daha sonra anakart ile birlikte 10400F e geçersin :)
Biraz zaman alır ama olsun
Veya biraz daha bekle ve iyi bir kasa al
bayramı bekliyorum yaşım büyüdü ama ailenin ilk çocuğu olduğum için hala herkes para veriyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

o zaman şimdilik kulaklık alayım bayramda pc yi yükseltirim arada doğum günüde var tamamdır
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bence bekle ve para biriktir daha sonra anakart ile birlikte 10400F e geçersin :)
Biraz zaman alır ama olsun
Veya biraz daha bekle ve iyi bir kasa al
anakart olarak h310m-f ye geçmek mantıklı olurmu hiç değilse m2 yuvası var
 
bayramı bekliyorum yaşım büyüdü ama ailenin ilk çocuğu olduğum için hala herkes para veriyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

o zaman şimdilik kulaklık alayım bayramda pc yi yükseltirim arada doğum günüde var tamamdır
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


anakart olarak h310m-f ye geçmek mantıklı olurmu hiç değilse m2 yuvası var
10. nesil işlemciye geçeceksen 10. nesil uyumlu anakart almalısın, sonra uyumsuz anakart sıkıntısı yaşama diye uyarayım dedim.
 
Anakartı ve işlemciyi satıp biraz bekleyin ve H510+10100F/10400F'e geçin.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

h310m-k 10. nesil uyumlu mu? ?
Değil. Şu an piyasadaki H410,B460 ve Z490 anakartlar uyumlu. Yakında H510 anakartlar çıkacak onunla birlikte 10. nesil bir işlemci alırsınız.
 
Geri
Top