Adata XPG INVADER nasıldır?

Ön tarafa koyarsan sığar .
 
Güzel kasa.
Fakat ben Cygnus V2 modellerini tercih ederdim.
 
neden?O kasayı biliyorum ama 360 mm soğutucu sığmıyor diye biliyorum.
ARGB fanları bulunuyor. Önü tamamen mesh.
1615212396720.png
 
kasa biraz pahalı onun harici güzel
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,912
Mesajlar
11,071,530
Üyeler
198,006
Son üye
korpefonksiyon
Geri
Top