Adata XPG INVADER nasıldır?

Ön tarafa koyarsan sığar .
 
Güzel kasa.
Fakat ben Cygnus V2 modellerini tercih ederdim.
 
neden?O kasayı biliyorum ama 360 mm soğutucu sığmıyor diye biliyorum.
ARGB fanları bulunuyor. Önü tamamen mesh.
1615212396720.png
 
kasa biraz pahalı onun harici güzel
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,731
Mesajlar
11,080,458
Üyeler
198,184
Son üye
nycsoftware.org
Geri
Top