200TL çok az 300'den gider o mouse.
300 onun 2. elleri
Boşver o fiyatları kim bilir satılmıştır onlar belki veya bi problemi vardır.Ben sahibinden'e göre fiyat yazdım. Ayrıca benim mouse biraz fazla kullanıldı 1 seneden fazla oluyor diye hatırlıyorum. Garantisi belgesi var ama faturası yokBilgisayar Mouse Modelleri & Fiyatları sahibinden.com'da
Bilgisayar Mouse Modelleri ikinci el ve sıfır seçenekleriyle sahibinden.com'da. En uygun fiyatlar için tıklayın.www.sahibinden.com
Yenileniyoruz — QP Bilişim
QP Bilişim yenileniyor. Kısa süre içinde daha iyi bir deneyimle buradayız.www.qp.com.trMesaj otomatik olarak birleştirildi:
Bilgisayar Mouse Modelleri & Fiyatları sahibinden.com'da
Bilgisayar Mouse Modelleri ikinci el ve sıfır seçenekleriyle sahibinden.com'da. En uygun fiyatlar için tıklayın.www.sahibinden.com
Sahibinden ölücü dolu bu konuda. Sıfırı zaten 450 TL falan. 250 TL düşmek fazla olur. 300 değil 270 falan olabilir.Ben sahibinden'e göre fiyat yazdım. Ayrıca benim mouse biraz fazla kullanıldı 1 seneden fazla oluyor diye hatırlıyorum. Garantisi belgesi var ama faturası yokBilgisayar Mouse Modelleri & Fiyatları sahibinden.com'da
Bilgisayar Mouse Modelleri ikinci el ve sıfır seçenekleriyle sahibinden.com'da. En uygun fiyatlar için tıklayın.www.sahibinden.com
Yenileniyoruz — QP Bilişim
QP Bilişim yenileniyor. Kısa süre içinde daha iyi bir deneyimle buradayız.www.qp.com.trMesaj otomatik olarak birleştirildi:
Bilgisayar Mouse Modelleri & Fiyatları sahibinden.com'da
Bilgisayar Mouse Modelleri ikinci el ve sıfır seçenekleriyle sahibinden.com'da. En uygun fiyatlar için tıklayın.www.sahibinden.com
Faturasını aldığın yerden çıkartabilirsin. 1 yıldır kullanıyorsan. İlan acıklamasını Kutulu faturalı 1 yıl garantili az kullanıldı diye de yazarsan fiyatı en az 50 tl artarSadece faturası yok, ayrıca ben mouse biraz kullandım 1 sene falan oluyordur
Allah AllahBoşver o fiyatları kim bilir satılmıştır onlar belki veya bi problemi vardır.
Sıfırı 450TL olan mouse şu an min 300 eder.
Faturayı nasıl çıkartabilirim ? Kolay yolu var mı? İtopyadan almıştım. Şimdi itopya'ya gidemem çünkü taşındım(çok uzak)Faturasını aldığın yerden çıkartabilirsin. 1 yıldır kullanıyorsan. İlan acıklamasını Kutulu faturalı 1 yıl garantili az kullanıldı diye de yazarsan fiyatı en az 50 TL artarEtiket çok önemli 2. el satışlarda.
![]()
Mail at. Atarlar mail olarak.Allah Allah
Ben 2 ay ilana koymuştum(200 TL) Kimse bir şey yazmamıştı. Şimdi tekrar ilana koydum şimdi yazmaya başladılar.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Faturayı nasıl çıkartabilirim ? Kolay yolu var mı? İtopyadan almıştım. Şimdi itopya'ya gidemem çünkü taşındım(çok uzak)![]()