Steelseries rival 300s 200TL eder mi?

gvggg1

80+ Silver
Katılım
27 Mayıs 2020
Mesajlar
3,596
Reaksiyon skoru
1,682
İlana koydum ve bir kaç kişi "Ürün satılık mı ?" diye sorular sordu. Bu mouse 200 TL eder mi?
Satıp razer v2 mini / razer v2 gibi mouselar düşünüyorum , mantıklı mı?
 
300 onun 2. elleri
 
200TL çok az 300'den gider o mouse.
Ben sahibinden'e göre fiyat yazdım. Ayrıca benim mouse biraz fazla kullanıldı 1 seneden fazla oluyor diye hatırlıyorum. Garantisi belgesi var ama faturası yok :(
300 onun 2. elleri
 
Durumuna bağlı. Kutul faturalı ve garantisi devam ediyorsa daha fazla bile edebilir.
 
Ben sahibinden'e göre fiyat yazdım. Ayrıca benim mouse biraz fazla kullanıldı 1 seneden fazla oluyor diye hatırlıyorum. Garantisi belgesi var ama faturası yok :(
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Boşver o fiyatları kim bilir satılmıştır onlar belki veya bi problemi vardır.
Sıfırı 450TL olan mouse şu an min 300 eder.
 
Ben sahibinden'e göre fiyat yazdım. Ayrıca benim mouse biraz fazla kullanıldı 1 seneden fazla oluyor diye hatırlıyorum. Garantisi belgesi var ama faturası yok :(
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Sahibinden ölücü dolu bu konuda. Sıfırı zaten 450 TL falan. 250 TL düşmek fazla olur. 300 değil 270 falan olabilir.
 
Sadece faturası yok, ayrıca ben mouse biraz kullandım 1 sene falan oluyordur
Faturasını aldığın yerden çıkartabilirsin. 1 yıldır kullanıyorsan. İlan acıklamasını Kutulu faturalı 1 yıl garantili az kullanıldı diye de yazarsan fiyatı en az 50 tl artar :D Etiket çok önemli 2. el satışlarda. :D
 
Boşver o fiyatları kim bilir satılmıştır onlar belki veya bi problemi vardır.
Sıfırı 450TL olan mouse şu an min 300 eder.
Allah Allah
Ben 2 ay ilana koymuştum(200 TL) Kimse bir şey yazmamıştı. Şimdi tekrar ilana koydum şimdi yazmaya başladılar.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Faturasını aldığın yerden çıkartabilirsin. 1 yıldır kullanıyorsan. İlan acıklamasını Kutulu faturalı 1 yıl garantili az kullanıldı diye de yazarsan fiyatı en az 50 TL artar :D Etiket çok önemli 2. el satışlarda. :D
Faturayı nasıl çıkartabilirim ? Kolay yolu var mı? İtopyadan almıştım. Şimdi itopya'ya gidemem çünkü taşındım(çok uzak) :D
 
Allah Allah
Ben 2 ay ilana koymuştum(200 TL) Kimse bir şey yazmamıştı. Şimdi tekrar ilana koydum şimdi yazmaya başladılar.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Faturayı nasıl çıkartabilirim ? Kolay yolu var mı? İtopyadan almıştım. Şimdi itopya'ya gidemem çünkü taşındım(çok uzak) :D
Mail at. Atarlar mail olarak.
 
@zbabomen Hocam bu mouse hangi mouselara denk, bir fikrin var mı?
Razer v2 mini veya v2 düşünüyordum
Steelseries rival 300s iyi midir? zamanında 200TL'ye almıştım:D
 
Geri
Top