M-Q^GÖKTÜRK
80+ Platinum
- Katılım
- 1 Kasım 2020
- Mesajlar
- 18,225
- Reaksiyon skoru
- 11,193
sabay pcyi açarken 0xc00021a hata koduyla mavi ekran aldım sebebi nedir
Aynısı bana oldu bir kaç ay önce usb format varsa format at yoksa bilgisayarcıya götür çökmüş bildiğin pcsabay pcyi açarken 0xc00021a hata koduyla mavi ekran aldım sebebi nedir
nasıl ama şuan açıldı pcden yazıyorumAynısı bana oldu bir kaç ay önce usb format varsa format at yoksa bilgisayarcıya götür çökmüş bildiğin pc
Windows/Minidump klasöründeki dosyayı at.nasıl ama şuan açıldı pcden yazıyorum
o zaman o anlık bir çöküş olmuş virüs falan varsa olmadı bilgisayarcıya götürnasıl ama şuan açıldı pcden yazıyorum
Usta boşyere adamı masrafa sokma minidump dosyasını atsın @Pişmaniye @Vesemir yardım eder.o zaman o anlık bir çöküş olmuş virüs falan varsa olmadı bilgisayarcıya götür
Windows/Minidump klasöründeki dosyayı at.
hocam buraya nasıl atacağım
Mediafire'a yada google driveye yükle sonra paylaşa basıp linkini buraya at.hocam buraya nasıl atacağım
Yada bu arkadaşın dediğini yap daha kolay.![]()
Minidump Dosyalarını Paylaşın
23.06.2025 tarihinde yapılan güncel rehbere aşağıdaki linkten erişebilirsiniz: https://www.technopat.net/sosyal/konu/minidump-nedir-nasil-paylasilir.3817531/ Minidump dosyaları, bilgisayarınız mavi ekran verdiğinde belleğin ufak bir dökümünü barındıran dosyalardır. Bunları analiz ederek mavi...www.technopat.net
çünki sadece jpeg gibi dosyalar atılmaktadır diyorUsta boşyere adamı masrafa sokma minidump dosyasını atsın @Pişmaniye @Vesemir yardım eder.
Tamam usta bilmiyordum öyle bir çözüm olacağanı özür dilerimUsta boşyere adamı masrafa sokma minidump dosyasını atsın @Pişmaniye @Vesemir yardım eder.
Attığım linkten yapabilirsiniz. @Vesemir ve @Pişmaniye bu arkadaşlar ustalar bu işte. Sorununu bulurlar sıkıntı olmaz.çünki sadece jpeg gibi dosyalar atılmaktadır diyor
Bilmemek değil öğrenmemek ayıp bir şey olmaz.Tamam usta bilmiyordum öyle bir çözüm olacağanı özür dilerim
@Nerthus un attığı konuyu oku orda nasıl atacağın yazıyor.çünki sadece jpeg gibi dosyalar atılmaktadır diyor