AS A SKORZ
80+ Bronze
- Katılım
- 24 Mart 2020
- Mesajlar
- 1,113
- Reaksiyon skoru
- 329
rampage drop plus kulaklığım bugün geldi ancak driver da sorun oluyor nasıl çözebilirim
7.1 kendisi mi açık yada nasıl açıcağızEski üretimlerde bu driver desteklenmiyor , benimkinde de aynı![]()
Hocam sitede bulunan alttaki yazılımı kurmanız lazım.rampage drop plus kulaklığım bugün geldi ancak driver da sorun oluyor nasıl çözebilirim
Alıntıyı görüntüle
yükledim ancak sesi arttırıp kısmaktan başka bir işe yaramıyorHocam sitede bulunan alttaki yazılımı kurmanız lazım.
Yazılımda bulunan hoparlör simgesine sağ tıklayın hocam, ayarlar gözükecek.yükledim ancak sesi arttırıp kısmaktan başka bir işe yaramıyor
yeni fark ettim çok saolYazılımda bulunan hoparlör simgesine sağ tıklayın hocam, ayarlar gözükecek.