AdomSegat
80+ Silver
- Katılım
- 18 Ocak 2021
- Mesajlar
- 2,738
- Reaksiyon skoru
- 1,777
Soru Başlıkta
Ben Hem Optifine Hemde Fabric Kullanmak İstiyorum
Ancak Kuramıyorum
İkisini Kurabileceğimiz
OptiFabric Var Güzel
Ancak Bu Sefer Bunada Eklenti Kurulmuyor
OptifineClient Varmış Mod Olarak
Onu Kullandığımızda Sıkıntı Olmaz dedi birisi
@Emirhandkee
upupup
Ben Hem Optifine Hemde Fabric Kullanmak İstiyorum
Ancak Kuramıyorum
İkisini Kurabileceğimiz
OptiFabric Var Güzel
Ancak Bu Sefer Bunada Eklenti Kurulmuyor
OptifineClient Varmış Mod Olarak
Onu Kullandığımızda Sıkıntı Olmaz dedi birisi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
@Emirhandkee
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
upupup
Son düzenleme: